سریال خواهران و برادرانم برای فصل پنجم تمدید شد

به تازگی گفته شده که سریال خواهران و برادرانم (Kardeşlerim) که یک درام عاشقانه است برای فصل پنجم تمدید و به پخش خود ادامه خواهد داد.

سریال ترکی خواهران و برادران درام، عاشقانه و مخصوص نوجوانان است که قلب تماشاگران را در ترکیه و سراسر جهان به تسخیر خود درآورد. این سریال محصول «ان‌جی مدیا» بوده و توسط «سرکان بیرینچی» کارگردانی و توسط «گل‌عابوس سمرجی» نوشته شده است.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


سریال خواهران و برادرانم برای فصل پنجم تمدید شد

سریال خواهران و برادران بعد از پخش فصل چهار با موفقیت‌های بسیار مواجه شد و همین موضوع، تمدید فصل پنجم این سریال را برایش به ارمغان آورد. داستان این سریال حول محور چهار خواهر و برادر به نام‌های «عمر»، «آسیه»، «کمال» و «اکین» می‌چرخد که پس از مرگ ناگهانی پدر و مادر خود، با چالش‌های متعددی برای بقا و حفظ زندگی خود روبرو می‌شوند.

سریال خواهران و برادرانم

آن‌ها که در فقر و تنگدستی زندگی می‌کنند، مجبور به اتکا به یکدیگر و قوی بودن در برابر سختی‌ها می‌شوند. در این مسیر، عشق، امید و فداکاری نقشی کلیدی در زندگی این چهار خواهر و برادر دارد. آن‌ها با وجود تمام سختی‌ها، با هم متحد می‌مانند و برای رسیدن به آرزوهای خود تلاش می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی ساخته شدن فصل پنجم سریال ترکی Kardeşlerim چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *