محمدرضا گلزار در کنار ماشین گران قیمت تسلا سایبرتراک + عکس

محمدرضا گلزار بازیگر محبوب سینما و تلویزیون، در جدیدترین پست اینستاگرام‌اش، عکسی از خود در کنار خودروی تمام الکتریکی تسلا سایبرتراک منتشر کرد.

این تصویر که به سرعت در فضای مجازی دست به دست شد، بازتاب‌های گسترده‌ای به همراه داشت. سایبرتراک که توسط شرکت «تسلا» رونمایی شده، یک وانت تمام الکتریکی با طراحی منحصربه‌فرد و چشم‌نواز است. این خودرو در سه مدل با مشخصات و شتاب‌های مختلف عرضه می‌شود.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


محمدرضا گلزار در کنار ماشین گران قیمت تسلا

گران‌ترین مدل ماشین تسلا سایبرتراک که به سه موتور برقی مجهز شده است، با هر بار شارژ می‌تواند تا 800 کیلومتر مسافت را طی کند. شتاب صفر تا صد این مدل نیز تنها 2.9 ثانیه طول می‌کشد. علاوه بر این، سایبرتراک در دو حالت چهارچرخ متحرک و محور عقب نیز به بازار عرضه می‌شود.

انتشار این عکس توسط محمدرضا گلزار، بار دیگر توجه‌ها را به این خودروی خاص و جنجالی جلب کرد.

محمدرضا گلزار
عکس محمدرضا گلزار با ماشین تسلا

بسیاری از کاربران در فضای مجازی، این حرکت «گلزار» را شو آف یا خودنمایی توصیف کردند و همین موضاعات باعث ایجاد جنجال‌های جدیدی شد. شاید برایتان جالب باشد که قسمت این ماشین را بدانید.

قیمت پایه این خودرو از 39 هزار دلار آغاز می‌شود و تا 99 هزار دلار برای مدل سه‌موتوره می‌رسد. معادل ریالی قیمت مدل سه‌موتوره سایبرتراک، در حدود 6 میلیارد و 333 میلیون تومان (با احتساب نرخ دلار امروز) است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی استوری جدید «گلزار» چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *