محمدرضا گلزار عضو هیئت رئیسه انجمن پدل شد

محمدرضا گلزار، بازیگر محبوب سینمای ایران که سال‌هاست در رشته‌های ورزشی مختلفی فعالیت می‌کند، به عنوان عضوی از هیئت رئیسه انجمن پدل انتخاب شد.

محمدرضا گلزار، بازیگر محبوب ایرانی که پیشتر به صورت تفریحی در کنار بازیکنان استقلال و پرسپولیس، در رشته ورشی پدل نیز مشغول فعالیت بود، اکنون به عنوان عضو جدید هیئت رئیسه انجمن این رشته ورزشی، به صورت رسمی فعالیت خود را ادامه می‌دهد. جلسه معارفه او صبح امروز در محل انجمن ورزشی پدل برگزار شد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:


محمدرضا گلزار عضو هیئت رئیسه انجمن پدل شد

در نشستی که صبح امروز برگزار شد، «علی رغبتی»، مشاور وزیر ورزش و جوانان، «داوود عزیزی»، رئیس فدراسیون، و «محمدرضا گلزار» حضور داشتند. گلزار در گذشته تجربه بازی در ورزش پدل را داشته و به همین دلیل، توانست عضو هیئت رئیسه این انجمن شود.

گلزار در نشست معرفی خود گفت:

در طی سه سال گذشته، هفته‌ای شش روز را به تمرین پدل اختصاص دادم. برای تیم ملی پدل نیز تا سال آینده برنامه‌های جالبی را برای شما طراحی کرده‌ام.

او در بخشی دیگر از سخنان خود، افزود:

ما در حال تدارک کانالی هستیم و برنامه‌ریزی برای شبکه‌ای داریم تا مسابقات را پخش کنیم و همچنین آموزشی را ارائه دهیم تا مردم بتوانند به صورت مستقیم این ورزش را تماشا کنند.

ورزش پدل چیست؟

ورزش پدل در حال حاضر زیرمجموعه فدراسیون تنیس است. این ورزش که با نام رسمی پدل تنیس نیز شناخته می‌شود، یک ورزش ترکیبی است که عناصری از تنیس، بدمینتون و تنیس روی میز را در بر می‌گیرد.

در این ورزش، بازیکنان از راکت‌های خاصی به نام پدل استفاده می‌کنند که شباهتی به راکت تنیس دارد؛ اما دارای سطوح صاف و سوراخ‌های بیشتری است. توپی نیز در این ورزش استفاده می‌شود که سبکی مشابه توپ تنیس دارد؛ اما سبک‌تر است.

در بازی پدل، میدان بازی شبیه به زمین تنیس است و بازیکنان می‌توانند توپ را به صورت برخوردی با زمین و یا به صورت هواپیما (بدون برخورد با زمین)، به طرف دیگر میدان ارسال کنند. هدف اصلی در بازی پدل، ارسال توپ به طرف مقابل به گونه‌ای است که او نتواند آن را به درستی برگرداند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی انتخاب شدن محمدرضا گلزار عضو هیئت رئیسه انجمن پدل چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *