اولین تیزر رسمی از فصل دوم سریال Wednesday منتشر شد

«نتفلیکس» امروز صبح اعلام کرد که تولید فصل دوم سریال ونزدی آغاز شده است و با انتشار تیزر فصل دوم سریال Wednesday ، بازیگران این فصل را نیز معرفی کرد.

«جنا اورتگا» در نقش «ونزدی آدامز» در فصل دوم بازی خواهد کرد و «لوئیس گوزمن» و «کاترین زتا-جونز» به ترتیب در نقش «گومز» و «مورتیشیا آدامز» بازمی‌گردند. همچنین، نتفلیکس امروز صبح فاش کرد که فصل دوم سریال Wednesday قسمت اول با عنوان باز هم اندوهگین می‌شویم نامگذاری شده و «تیم برتون» دوباره بر صندلی کارگردانی تکیه خواهد زد.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

برای اطلاع از آخرین اخبار سینمای جهان، می‌توانید به بخش اخبار سینما و تلویزیون یا کانال تلگرامی فیگار مراجعه کنید.


اولین تیزر فصل دوم سریال Wednesday

بازیگران دیگر فصل دوم ونزدی عبارتند از «جوی ساندی» در نقش «بیانکا»، «جوانا لاملی» در نقش مادربزرگ، «اما مایرز» در نقش «ایند»، «استیو بوسکمی» در نقش «باری دورت»، «بیلی پایپر» در نقش «کاپری»، و «تاندیو نیوتن» در نقش دکتر «فیربرن»، به همراه «هانتر دوهان»، «ویکتور دوروبانتو»، «موسی مصطفی»، «جورجی فارمر»، «ایزاک اوردونز»، «اوی تمپلتون»، «اوون پینتر» و «نوآ تیلور».

علاوه بر این، بازیگران مهمان فصل دوم شامل «فرانسیس اوکانر»، «هالی جوئل آزمنت»، «هدر ماتارازو»، «یوناس سوتامو»، «فرد آرمیسن» و «کریستوفر لوید» می‌شوند.

نکته قابل توجه این است که «لوید» در فیلم‌های لایو اکشن خانواده آدامز در دهه 1990 نقش عمو «فستر» را بازی می‌کرد، در حالی که «آرمیسن» در سریال «ونزدی» نقش «فستر» را بر عهده دارد. در حال حاضر چیز زیادی درباره فصل دوم ونزدی نمی‌دانیم، اما «جنا اورتگا» قول داده است که فصل جدید جسورانه‌تر و تاریک‌تر از فصل اول سریال باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره‌ی اولین تیزر فصل دوم سریال Wednesday چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با فیگار در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *