داستان فیلم برادران لیلا ؛ فیلم برادران لیلا سعید روستایی در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲

فیلم برادران‌ لیلا سعید روستایی نقدی است بر آسیب های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلا. با داستان فیلم برادران لیلا همراه فیگار باشید.

برادران لیلا فیلم ایرانی در ژانر درام  و به نویسندگی و کارگردانی سعید روستایی است. نوید محمدزاده، پیمان معادی، ترانه علیدوستی، فرهاد اصلانی و سعید پورصمیمی از بازیگران فیلم هستند. این فیلم برای نمایش در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده‌ است و به بخش اصلی مسابقه راه یافته است.

داستان فیلم برادران لیلا

فیلم برادران لیلا سعید روستایی در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲

داستان فیلم برادران لیلا
داستان فیلم برادران لیلا

بیشتر بخوانید:

برادران‌ لیلا که نقدی است بر آسیب های اقتصادی ناشی از التهابات بازار طلا، درباره پدری است که مقادیری سکه را برای روز مبادا مخفی کرده و فقط لیلا دختر این پیرمرد از مخفیگاه سکه ها خبر دارد…

نوروزبیگی در ۹ دی اعلام کرد که برادران لیلا به‌دلیل ادامه فیلم‌برداری نمی‌تواند در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور پیدا کند.

داستان فیلم برادران لیلا
فیلم برادران لیلا

هم‌زمان با ادامه فیلم‌برداری، روستایی نخستین تصویر از فیلم را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد که عکسی از ترانه علیدوستی و سعید پورصمیمی در هنگام فیلم‌برداری بود و اعلام شد که علیدوستی در این فیلم نقش لیلا که کاراکتر اصلی زن داستان است را نقش‌آفرینی می‌کند.

فرهاد اصلانی و نوید محمدزاده هم دیگر بازیگران این فیلم هستند. مکان‌های فیلم‌برداری این پروژه در تهران، ایران بوده‌است.


بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار داستان فیلم برادران لیلا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “داستان فیلم برادران لیلا ؛ فیلم برادران لیلا سعید روستایی در جشنواره فیلم کن ۲۰۲۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *