حلالیت وحید قلیچ از سرمربی استقلال ؛ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس عذرخواهی کرد

حلالیت وحید قلیچ از سرمربی استقلال ، وحید قلیچ پیش از این در صفحه اینستاگرامش و مصاحبه‌هایش، از خجالت استقلالی‌ها به خصوص فرهاد مجیدی درآمده بود.

وحید قلیچ پیشکسوت باشگاه پرسپولیس که با ویدیوهایش در فضای مجازی حسابی حاشیه ساز و جنجالی شده درباره اختلافش با فرهاد مجیدی گفت: حقیقتا از مجیدی هیچ دلخوری نداشتم. در ادامه با خبر عذر خواهی وحید قلیچ همراه فیگار بمانید.

حلالیت وحید قلیچ از سرمربی استقلال

وحید قلیچ فرهاد مجیدی

حلالیت وحید قلیچ از سرمربی استقلال
وحید قلیچ فرهاد مجیدی, فرهاد مجیدی و وحید قلیچ

فرهاد مجیدی و وحید قلیچ

حقیقتا از مجیدی هیچ دلخوری نداشتم. اما چون حقیقت را می گویم، به دلیل اینکه هواداران پرسپولیس خوششان بیاید این کار را کردم اما بعدش پشیمان شدم. وقتی دیدم که حرف هایی زدم که پیگرد قانونی دارد، و او می توانست قانونی اقدام کند اما یک بار هم جواب نداد و کوچک ترین اهانتی نکرد، من پشیمان شدم و به خودم اجازه ندادم ادامه بدهم.

بیشتر بخوانید :

دخترم به من می گفت اگر این کار را کنی حق الناس است و بعدا باید جواب پس بدهی. الان هم خیلی وقت است کاری ندارم و ممکن است بروم و از او حلالیت بطلبم.ولی خب از او عذرخواهی هم می کنم. او همچنین درباره عملکرد فرهاد مجیدی در استقلال گفت: قطعا خوب بوده که تیمش در صدر جدول است.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار حلالیت وحید قلیچ از سرمربی استقلال سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *