همسر رضا رویگری : هیچ کس حاضر نبود یک روز کنار رضا باشد من ۸ سال کنارش بودم!!

پس از انتشار ویدئوی خبرساز رضا رویگری بحث هایی درباره شیوه نگهداری از این بازیگر مطرح شد تارا کریمی همسر رویگری در یک گفت‌وگویی درباره این اتفاق صحبت کرد.

شامگاه دوشنبه، پنجم اردیبهشت بود کهانتشار فیلم رضا رویگری از آسایشگاه کهریزک خطاب به علاقه‌مندان و طرفدارانش خبرساز شد. در ادامه با خبر تارا کریمی و رضا رویگری همراه فیگار بمانید.

تارا کریمی همسر رویگری

همسر رضا رویگری بازیگر

تارا کریمی همسر رویگری
همسر رضا رویگری بازیگر, همسر رضا رویگری

همسر رضا رویگری

تارا کریمی، همسر رضا رویگری پس از خبرساز شدن حضور این بازیگر پیشکسوت در آسایشگاه کهریزک در گفت‌وگویی تلفنی با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی، ضمن گلایه از قضاوت‌هایی که در مورد نحوه برخورد او با این هنرمند شده است می‌گوید 8 سال از عمرش را صرف نگهداری و پرستاری از رویگری کرده است.

تارا کریمی با گلایه گفت: این 8 سال کجا بودید که الان مدعی شده اید؟ بهترین روزهای زندگی ام را صرف مراقبت از رضا کردم.حتی یک نفر هم به داد ما نرسید و همه گفتند بهترین تصمیم را گرفتی.

او در پایان گفت: «این خصلت ما ایرانی‌ها است و تا زمانی که طرف به ته خط نرسد وخامت اوضاع را درک نمی‌کنیم. مصاحبه‌های آقای رویگری را ببینید، 5 سال است که از وضعیت زندگی‌اش می‌گوید. من نتیجه کار برایم مهم است، همین.

چه تارا کنارش باشد و چه نباشد و این که هر کسی، هر کمکی می‌تواند به این هنرمند بکند و فقط در قالب صحبت و بیانیه نباشد، آقای رویگری خودشان هم گفتند اگر این وعده‌ها در مورد دادن خانه عملی می‌شد امروز ایشان باید یک شهرک می‌داشتند!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تارا کریمی همسر رویگری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *