آغاز ثبت نام کارت اعتباری نمایشگاه کتاب تهران ؛ زمان ثبت نام از 21 تا 31 اردیبهشت ماه است

آغاز ثبت نام کارت اعتباری نمایشگاه کتاب تهران ، ثبت نام بن کارت اعتباری نمایشگاه کتاب برای اعضای حوزه و دانشگاه، از صبح امروز آغاز شد.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است. در ادامه با خبر نمایشگاه کتاب 1401 همراه فیگار بمانید.

آغاز ثبت نام کارت اعتباری نمایشگاه کتاب تهران

بن کارت اعتباری نمایشگاه کتاب

آغاز ثبت نام کارت اعتباری نمایشگاه کتاب تهران
بن کارت اعتباری نمایشگاه کتاب, نمایشگاه کتاب 1401

بن نمایشکاه کتاب

عضای هیئت علمی، دانشجویان و طلاب سراسر کشور می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت نمایشگاه کتاب به آدرس ketab.ir نسبت به دریافت بن کارت اعتباری خرید کتاب اقدام کنند.

سقف یارانه اعتباری خرید کتاب برای دانشجویان و طلاب ۳۵۰ هزار تومان است که از این مقدار، ۱۵۰ هزار تومان توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پرداخت می‌شود؛ اعضای هیئت علمی هم سهمیه‌ای ۶۰۰ هزار تومانی دارند که مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آن توسط وزارت فرهنگ پرداخت می‌شود.

این بن خرید، تنها در بخش مجازی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران قابل استفاده است و به کد ملی متقاضیان اختصاص پیدا می‌کند و هر کد ملی تنها یک بار مجاز به دریافت یارانه کتاب خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آغاز ثبت نام کارت اعتباری نمایشگاه کتاب تهران سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *