بازیگران سریال راز بقا چه کسانی هستند ؛ بازیگرانی که از نون خ به راز بقا رسیدند!

بازیگران سریال راز بقا ، به کارگردانی سعید آقاخانی و نویسندگی امیر وفایی و تهیه کنندگی بر عهده مصطفی احمدی و نقش اول فیلم بهرام افشاری پخش می شود.

تهیه کننده این سریال برعهده «سید مصطفی احمدی» و نویسنده آن «امیر وقایی» می باشد که در 16 قسمت برای شبکه خانگی «فیلم نت» ساخته شده است. در ادامه با خبر بازیگران سریال راز بقا چه کسانی هستند همراه فیگار بمانید.

بازیگران سریال راز بقا

بیوگرافی بازیگران راز بقا

بازیگران سریال  راز بقا
بیوگرافی بازیگران راز بقا, بازیگران راز بقا

سریال راز بقا درباره دو برادر به نام‌ های «رحیم» و «حاتم» با بازی بهرام افشاری و حسن معجونی است اولی، شخصیتی مردم آزار و بیکار است و دومی در عین بی‌ لیاقتی در سودای به دست آوردن مقام و منصب است

بازیگران راز بقا

بهرام افشاری، حسن معجونی، نیما شعبان نژاد، علیرضا زمانی‌نسب، سعید آقاخانی، فریبا جدیکار، هدیه بازوند، سیروس میمنت، یدالله شادمانی، صدرالدین حجازی، فرشید زارعی فرد، کاظم نوربخش، سید حسین موسوی، سیروس سپهری، صبا ایزدپناه، ریحانه حسینی، علی اخوان، نجلا نظریان، مریم ماهور، آوین نقویان و جعفر دهقان، با حضور احسان روزبهانی قهرمان بوکس بازیگران این سریال هستند.

سعید آقاخانی درباره ساخت این سریال گفت: ایده ساخت این سریال اواخر سال 99 و در اوج کرونا بود که مطرح شد. امیر وفایی که پیش از این چهار سال در «دورهمی» می‌نوشت و همزمان سریال «نون. خ» را هم با آقای آقاخانی کار می‌کرد باعث آشنایی من و آقای آقاخانی شد و ما قراری با همدیگر گذاشتیم و قرار شد یک کار کمدی با یکدیگر انجام دهیم.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بازیگران سریال راز بقا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *