پشیمانی بهنهوش بختیاری ؛ اگر به عقب برگردم هیچ وقت این کار را نمیکنم!!

پشیمانی بهنهوش بختیاری ، بهنوش بختیاری با ابراز پشیمانی از اظهار نظر در مورد مسائل اجتماعی و سیاسی می‌گوید اگر به عقب برگردد دیگر این کار را نمی‌کند.

بهنوش بختیاری گفت: سعی می‌کنم آدم عاقل‌تری باشم و زیاد احساساتی نباشم و در مورد مسائلی که به جامعه برمی‌گردد، مسائل اجتماعی و سیاسی نظر ندهم، چون فکر می‌کنم این نظر دادن در جامعه کنونی ما اصلا جواب نمی‌دهد. در ادامه با خبر بهنوش بختیاری پشیمونی همراه فیگار بمانید.

پشیمانی بهنهوش بختیاری

اظهار پشیمانی بهنوش بختیاری

پشیمانی بهنهوش بختیاری
بهنوش بختیاری پشیمونی, اظهار پشیمانی بهنوش بختیاری

ابراز پشیمانی بهنوش بختیاری

بهنوش بختیاری، بازیگر تلویزیون و سینما در گفت‌وگو با یکی از تلویزیون‌های اینترنتی در پاسخ به این سوال که اگر به عقب برگردد چه کارهایی را انجام نمی‌دهد، چنین گفت:

«یکی از آن‌ها، بازیگری است که فکر می‌کنم کاش انجامش نمی‌دادم چون آسیب‌های که در یکی، دو سال اخیر دیدم خیلی زیاد بود. دیگر این که سعی می‌کنم آدم عاقل‌تری باشم و زیاد احساساتی نباشم و در مورد مسائلی که به جامعه برمی‌گردد، مسائل اجتماعی و سیاسی نظر ندهم چون فکر می‌کنم این نظر دادن در جامعه کنونی ما اصلا جواب نمی‌دهد.»

او در جواب این که «ویدئوی تان در مورد گوشت نخوردن باعث شد خیلی‌ها این‌طور برداشت کنند که پول گرفته‌اید تا بگویید مردم، حالا که گوشت گران است، گوشت نخورید.»

چنین گفت: «مگر من دیوانه‌ام، مگر من بدجنسم، چرا من باید از گوشت خوردنِ مردم ناراحت شوم؟! من سه سال در برنامه عمو پورنگ، نقش خانم چمنی را داشتم و راجع به سبزیجات حرف می‌زدم. روی صحبتم با بچه‌های سه تا هفت سال بود و در طول این سه سال، فقط می‌گفتم بچه‌ها سعی کنید در غذایتان سبزیجات بگنجانید و مادرها، به بچه‌هایتان فست‌فوت ندهید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پشیمانی بهنهوش بختیاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *