ماجرای ویدئوی جنجالی منتسب به دختر پرویز پرستویی در آمریکا چیست؟!

در پی انتشار تصاویر و انتساب آن به دختر پرویز پرستویی ، شکواییه‌ای در این زمینه از سوی این بازیگر علیه کسانی که این کلیپ را منتشر کرده‌اند مطرح شده است.

گویا حواشی اکران فیلم «داستان های هزار و یک روز» در آمریکا برای پرویز پرستویی تمامی ندارد و این بار ویدئویی مربوط به این مراسم با عنوان دختر پرویز پرستویی در فضای مجازی دست به دست می شود! در ادامه با خبر پرویز پرستویی آمریکا همراه فیگار بمانید.

دختر پرویز پرستویی

ماجرای دختر پرویز پرستویی

دختر پرویز پرستویی
ماجرای دختر پرویز پرستویی, پرویز پرستویی آمریکا

دختر پرویز پرستویی آمریکا

سرهنگ رامین پاشایی معاون اجتماعی و فرهنگی پلیس فتا انتظامی کشور  در خصوص انتشار کلیپی در فضای مجازی و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی اظهار داشت: کلیپ منتشر شده هیچ ارتباطی به دختر آقای پرویز پرستویی ندارد.

او در ادامه گفت: در پی انتشار تصاویر و انتساب آن به دختر آقای پرویز پرستویی هنرمند محبوب کشور، شکواییه‌ای در این زمینه از سوی آقای پرستویی علیه کسانی که این کلیپ را منتشر کرده اند مطرح شده و پلیس فتا نیز پیگیر این موضوع است.

دختری که در فیلم منتشر شده حضور دارد، هویت معلوم دارد؛ وی سحر علیشاهی است که در کشور آمریکا سکونت دارد و هیچ ارتباط سببی و نسبی با پرویز پرستویی ندارد. این کلیپ با اهداف مغرضانه منتشر شده و با توجه به شکایت قضایی آقای پرستویی علیه افرادی که این کلیپ را منتسب به خانواده وی کرده و جریان‌سازی مغرضانه را شروع کرده‌اند.»

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار دختر پرویز پرستویی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *