وقوع انفجار در منطقه پارچین ؛ ماجرای انفجار در پارچین تهران چیست؟

عصر دیروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین روی داد که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و یک نفر دیگر  راهی بیمارستان شده است.

ایرنا روز گذشته از بروز یک حادثه در منطقه پارچین تهران خبر داد. این رسانه دولتی به نقل از یک منبع آگاه از بروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین خبر داده است. در ادامه با خبر منطقه پارچین تهران همراه فیگار بمانید.

منطقه پارچین

انفجار در منطقه پارچین

منطقه پارچین
انفجار در پارچین, منطقه پارچین تهران

انفجار در پارچین

آنگونه که این منبع آگاه اعلام کرده است عصر دیروز حادثه صنعتی در یکی از کارخانجات منطقه پارچین روی داده که بر اثر این حادثه یک نفر جان خود را از دست داده و یک نفر دیگر بدلیل جراحت راهی بیمارستان شده است. هیچ اطلاعات بیشتری درباره جزئیات این حادثه و یا علت وقوع آن منتشر نشده است.

پارچین نام شهرک و منطقه‌ای است در جنوب شرقی شهر تهران که در شمال شرقی شهرستان پاکدشت قرار دارد. بخشی از تأسیسات هسته‌ای ایران در این شهرک قرار دارد. کارخانه‌های صنایع دفاع در پارچین از سال 1311 فعالیت داشته‌اند و امروزه حدود ۵۰۰ واحد مسکونی سازمانی و همچنین شهرک‌های اقماری دارد. بزرگراه پارچین که از شمال شرقی تهران آغاز می‌شود، از منطقه پارک‌های ملی خجیر و سرخه‌حصار می‌گذرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار منطقه پارچین سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *