ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه ؛ هنوز عاشقشم!

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه در مصاحبه جدیدی که از او منتشر شده به گوش می‌رسد، در ادامه فیلم این مصاحبه را مشاهده می‌کنید.

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ در اولین مصاحبه خود پس از شکست در دادگاه. در ادامه با خبر امبر هرد جانی دپ همراه فیگار بمانید.

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ

علاقه امبر هرد به جانی دپ

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ
امبر هرد جانی دپ, امبرهرد و جانی دپ

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه

در طول چند ماه گذشته، نکات بسیار زیادی از ازدواج پرحاشیه جانی دپ و امبر هرد در دادگاه این دو که به صورت زنده از یوتیوب پخش می‌شد، برملا شده است. هر یک از آن‌ها در طول این دادگاه تلاش کردند تا ثابت کنند که قربانی یک رابطه خشونت آمیز شده‌اند. در نهایت در این حواشی امبر هرد شکست خورد و جانی دپ پیروز میدان شد.

با این حال، اکنون و پس اعلام شکست امبر هرد و قرار به پرداخت غرامت 15 میلیون دلاری، امبر هرد مجدد به جانی دپ ابراز علاقه کرده است!

ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ در اولین مصاحبه خود پس از شکست در دادگاه را در ویدئو زیر ببینید.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


One thought on “ابراز علاقه امبر هرد به جانی دپ پس از شکست در دادگاه ؛ هنوز عاشقشم!

  1. بیل گیتس از زنش جدا شد… پیکه از شکیرا..‌ و حالا هم جانی دپ از هرد…. حتی پولدارترین پولدارها هم تو زندگیشون اختلاف دارن…. و نباید ما ریشه همه اختلافات رو مسائل مالی بدونیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *