جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور ؛ رعنا آزادی ور، مهدی پاکدل را ول کرد؟!

خبر جدایی مهدی پاکدل از همسرش رعنا آزادی ور به یکی از داغ ترین موضوعات در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام تبدیل شده است.

عکسی که به تازگی از مهدی پاکدل و همسرش منتشر شد حاشیه ساز شد. در ادامه با خبر طلاق رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل همراه فیگار بمانید.

جدایی مهدی پاکدل از همسرش

جدایی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

جدایی مهدی پاکدل از همسرش
جدایی رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل, طلاق رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل

جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

مهدی پاکدل در سال 1389 با بهنوش طباطبایی، بازیگر مطرح سینمای ایران، ازدواج و در سال 1395 از او جدا شد. در سال‌های گذشته همواره شایعاتی مبنی بر ازدواج مجدد این دو نفر و بازگشت آن‌ها به یکدیگر وجود داشت تا که او سال 99 زندگی مشترک دوم خود را با رعنا آزادی ور آغاز کرد.

کاربران شبکه های اجتماعی دلیل جدایی مهدی پاکدل از رعنا آزادی ور را اینطور بیان کرده اند که چندی پیش و در جشن حافظ رعنا آزادی ور به تنهایی حضور پیدا کرد و زمانی که جایزه خود را دریافت کرد از تمام افراد خانواده اش تشکر کرد اما نامی از مهدی پاکدل نبرد و این باعث شد شایعه اختلاف و جدایی این دو بازیگر بیشتر قوت بگیرد! اما تا این لحظه خبر جدایی این دو بازیگر مطرح تنها در حد حدس و گمان است و به صورت علنی این موضوع اعلام نشده است.

جدایی مهدی پاکدل از همسرش
طلاق رعنا آزادی ور و مهدی پاکدل, جدایی مهدی پاکدل و رعنا آزادی ور

روند اعلام جدایی مهدی پاکدل از بهنوش طباطبایی نیز جالب است. ماجرا از این قرار بود که صفحه شخصی مهدی پاکدل در اینستاگرام هک شده و همه عکس‌های دونفره اش پاک شده بود البته ایشان بعد از مدتی مالکیت صفحه اش را پس گرفته بود، ولی همچنان خبری از عکس‌های خانوادگی‌اش نبود!

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار جدایی مهدی پاکدل از همسرش سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *