ممنوع الکاری نوید محمدزاده ؛ بوسه ای که گران تمام شد!

ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی پس از خبر توقیف فیلم برادران لیلا اعلام شده است، ماجرایی که در پی بوسه این زوج جوان سینمای ایران جنجالی شد.

پس از اعلام رسمی توقیف فیلم برادران لیلا ساخته‌ی سعید روستایی، شنیده می‌شود نوید محمدزاده و فرشته حسینی، هر دو ممنوع‌الکار شدند! در ادامه با خبر ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش همراه فیگار بمانید.

ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ممنوع الکاری نوید محمدزاده

ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی
ممنوع الکاری نوید محمدزاده و همسرش, ماجرای ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی

ماجرای ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی

یکی از جنجالی‌ترین حواشی جشنواره کن، بوسه‌ی نوید محمدزاده، بازیگر فیلم «برادران لیلا» و همسرش فرشته حسینی روی فرش قرمز جشنواره کن بود.

همین بوسه لازم بود تا نوید محمدزاده و فرشته حسینی ممنوع الکار شوند و فیلم برادران لیلا توقیف شد. انتشار خبر این بوسه کافی بود که به سرعت ماجرای جنجالی نوید محمدزاده و فرشته حسینی روی فرش قرمز کن دوباره داغ شود.

پس از این اتفاق، در نشست خبری فیلم «برادران لیلا» از نوید محمدزاده درباره ی این بوسه ی جنجالی شد که او در پاسخ، این کار را در راستای قدردانی از همسرش و احترام به عشق توصیف کرد. محمدزاده در اینباره گفت: «درباره آن بوسه باید بگویم که زنم است و دوست داشتم ماچش کنم.

فیلم سینمایی “برادران لیلا” به دلیل تخلفات و سرپیچی از مقررات از سوی تهیه‌کننده و کارگردان آن صادر نمی‌شود. برادران لیلا  با بازی سعید پورصمیمی، ترانه علیدوستی، پیمان معادی، نوید محمدزاده، فرهاد اصلانی و…در جشنواره کن جایزه فیپرشی را دریافت کرد.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ممنوع الکاری نوید محمدزاده و فرشته حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *