اولین فیلم مراسم عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز خواننده آمریکایی

فیلم کامل مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری را در ادامه ببینید و ماجرای ازدواج و حواشی ازدواج بریتنی اسپیرز با سام اصغری را ببینید.

بریتنی و سام با انتشار ویدیویی زیبا از عروسیشون نوشتن: داستان های افسانه‌ای واقعیت دارند! در ادامه با خبر فیلم مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز و سام اصغری همراه فیگار بمانید.

فیلم کامل مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری

عروسی سام اصغری با بریتنی اسپیرز

فیلم کامل مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری
فیلم عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز, عروسی سام اصغری با بریتنی اسپیرز

بریتنی در اکتبر سال ۲۰۱۶ با سام اصغری که بازیگر و متخصص تناسب اندامه در موزیک ویدیوی “Slumber Party” آشنا شد. و در سال ۲۰۱۷ رسما رابطه عاطفیشون رو اعلام کردند. لباس عروس بریتنی پیراهنی سفارشی با آف شولدر بود که از یک طرف روی پا چاک داشته است. و یک تور سفید کلاسیک با لبه‌ های ساتن تکمیل کنندش بود. این زوج در سپتامبر 2021 از طریق اینستاگرام نامزدی خود را اعلام کردند اما تاریخ عروسی خود را فاش نکردند.

مراسم ازدواج بریتنی اسپیرز خواننده مشهور پاپ 40ساله با سام اصغری مدل 28ساله ایرانی شب پنج شنبه برگزار شد. بریتنی  با انتشار فیلم زیر نوشت: داستان های افسانه ای واقعی هستند.

فیلم عروسی سام اصغری و بریتنی اسپیرز

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم کامل مراسم عروسی بریتنی اسپیرز و سام اصغری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *