ننکا مربی پرسپولیس شد ؛ ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

ننکا مربی پرسپولیس شد. مربی برزیلی هدایت دروازه‌بانان باشگاه پرسپولیس را پذیرفت. در ادامه مطلب پرسپولیس ننکا همراه فیگار باشید.

ولسلی ننکا با قراردادی یک ساله مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد. ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو بازیکن پیشین فلامینگوی برزیل که سابقه مربیگری در تیم‌هایی چون سانتوس برزیل، باشگاه‌ها و تیم ملی قطر را دارد.

ننکا مربی پرسپولیس

ولسلی ننکا مربی دروازه‌بان‌های پرسپولیس شد

پرسپولیس ننکا
پرسپولیس ننکا

با جدایی داوود فنایی از جمع سرخپوشان ایران، یحیی گل‌محمدی تصمیم گرفت یک برزیلی که کارنامه پرباری هم دارد را برای آماده کردن دروازه‌بان‌هایش به کار بگیرد. ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های او برای این منظور بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش، مدیرعامل توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک ساله به پرافتخارترین تیم فوتبال ایران پیوست.

بیشتر بخوانید:

ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو از گزینه‌های گل‌محمدی برای جانشینی فنایی بود که در نهایت پس از مذاکرات با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه، توافق نهایی حاصل شد و این مربی برزیلی با قراردادی یک ساله به پرافتخارترین تیم فوتبال ایران پیوست. ولسلی آنتونیو سیمپلیسیو سابقه کار با مربیانی چون؛ نیکولاس کوردوا، لوران بلان، لادروپ و خورخه فوساتی را در کارنامه خود دارد.

ننکا مربی پرسپولیس

پرسپولیس ننکا
پرسپولیس ننکا

و به عنوان مربی در تیم‌های مطرح برزیلی مانند سانتوس کار کرده است ولی از سال ۲۰۰۳ در فوتبال قطر حضور پیدا کرد و بعد از کار در باشگاه‌هایی چون؛ العربی و الریان به کادر فنی تیم ملی قطر ملحق شد. او دوره‌های مختلف مربیگری و آموزش دروازه‌بانی را هم پشت سر گذاشته است و حالا در ماجراجویی جدید خود به فوتبال ایران و پرسپولیس آمده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار ننکا مربی پرسپولیس سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *