همسر مطلقه شهاب حسینی در ایالت کالیفرنیا آمریکا مدلینگ شد! +عکس

تصویری جنجالی از همسر شهاب حسینی که گفته می شود از هم جدا شده اند در ایالت کالیفرنیا آمریکا با استایلی شبیه مدل ها منتشر شد.

عکسی از پریچهر قنبری در اینستاگرام منتشر شد که حاشیه تازه ای برای شهاب حسینی ساخت. در ادامه با خبر همسر شهاب حسینی پریچهر قنبری همراه فیگار بمانید.

همسر شهاب حسینی

همسر شهاب حسینی مدلینگ

همسر شهاب حسینی
پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی, طلاق شهاب حسینی

عکسی از پریچهر قنبری در اینستاگرام منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. او در این عکس نشان می دهد که وارد عرصه مد و مدلینگ شده است.

پریچهر قنبری همسر شهاب حسینی مدتی است که عکس های تنها با کپشن های غمگین منتشر می کند و مدام از تنهایی صحبت می کند. او فقط بعضی وقت ها به همراه پسرش دیده می شود که با استوری جدیدش شک ها را به طلاق شهاب حسینی بیشتر کرده است. انتشار این استوری کنایه دار کافی بود تا دوباره بحث طلاق گرفتن او از شهاب حسینی مطرح شود.

همسر شهاب حسینی
پریچهر قنبری, همسر شهاب حسینی مدلینگ

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار همسر شهاب حسینی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *