تصادف فرمول یک ؛ حادثه وحشتناک در خط استارت گرندپری فرمول یک + [فیلم]

تصادف فرمول یک حادثه وحشتناکی بود. نمایی از تصادف شدید راننده تیم آلفا رومئو در ابتدای گرندپری فرمول یک. در ادامه مطلب فرمول یک تصادف همراه فیگار باشیید.

در خط استارت گرندپری فرمول یک انگلیس تصادف بسیار شدیدی بین چندین راننده اتفاق افتاد و خودروی گوان یو ژو، راننده چینی تیم آلفارومئو از پیست خارج شد.

تصادف فرمول یک

حادثه وحشتناک در خط استارت گرندپری فرمول یک

فرمول یک تصادف, تصادف انگلیس فرمول یک
فرمول یک تصادف, تصادف انگلیس فرمول یک

در ابتدای مسابقات گرندپری فرمول یک انگلیس تصادف بسیار شدیدی بین چندین راننده اتفاق افتاد که سریعا با دستور مسئول مسابقات پرچم قرمز به اهتزاز درآمد و مسابقه متوقف شد. خودرو گوان یو ژو، راننده چینی تیم آلفارومئو کاملا برعکس مسافتی طولانی را طی کرد!

فرمول یک (به انگلیسی: Formula One) که به اختصار «F1» نوشته می‌شود، همچنین به «مسابقات اتومبیل‌رانی جایزه بزرگ» نیز مشهور است، بالاترین رده از مسابقات بین‌المللی خودروهای چرخ‌باز است که توسط فدراسیون بین‌المللی اتومبیل‌رانی (FIA)، سازمان‌دهی و برگزار می‌شود. «چرخ باز» به خودروهایی گفته می‌شود که تایرهای خودرو از بدنه جدا و خارج از آن هستند، برخلاف خودروهای معمولی که تایرها زیر سپر قرار گرفته‌اند. منظور از واژهٔ «فرمول» مجموعه‌ای از مقررات و قوانین است که همهٔ شرکت‌کنندگان و خودروها باید از آن پیروی کنند.

حادثه وحشتناک در خط استارت گرندپری فرمول یک

فرمول یک تصادف, تصادف انگلیس فرمول یک
فرمول یک تصادف, تصادف انگلیس فرمول یک

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تصادف فرمول یک  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

 


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *