کریستیانو رونالدو رئال مادرید ؛ آیا CR7 به رئال مادرید برمیگردد؟

آیا کریستیانو رونالدو رئال مادرید را گزینه بعدی خود انتخاب کرده است؟ در ادامه مطلب رئال مادرید کریستیانو رونالدو همراه فیگار باشید.

صفحه رسمی رئال مادرید تصاویری از روزهای درخشان کریستیانو رونالدو را به اشتراک گذاشته است.

کریستیانو رونالدو رئال مادرید

آیا CR7 به رئال مادرید برمیگردد؟

رئال مادرید کریستیانو رونالدو, بازگشت رونالدو به رئال مادرید
رئال مادرید کریستیانو رونالدو, بازگشت رونالدو به رئال مادرید

چهار سال از روز جدایی کریستیانو رونالدو از رئال مادرید بعد از سپری کردن 9 سال پرافتخار و تبدیل شدن به بهترین گلزن این باشگاه پرافتخار می گذرد. در این چهار سال حداقل اوضاع برای ستاره پرتغالی که چندان خوب پیش نرفته و او در تورنمنت محبوب خود یعنی لیگ قهرمانان، حتی موفق به راهیابی به مرحله نیمه نهایی با یوونتوس و منچستریونایتد نشده است.

چند هفته پیش تاد بولی، مالک جدید چلسی در پرتغال با ژرژ مندس در پرتغال ملاقات کرد و آینده کریستیانو رونالدو یکی از موضوعات مورد بحث این دو نفر بود. دیروز روزنامه تایمز مدعی شد که کریستیانو رونالدو به مدیران یونایتد اطلاع داده که می خواهد اولدترافورد را ترک کند. او به باشگاه گفته که در صورت دریافت پیشنهاد رضایت بخش، تمایلی به ماندن نداشته و می خواهد فصل بعد در لیگ قهرمانان اروپا بازی کند.

بیشتر بخوانید:

کریستیانو رونالدو رئال مادرید

رئال مادرید کریستیانو رونالدو, بازگشت رونالدو به رئال مادرید
رئال مادرید کریستیانو رونالدو, بازگشت رونالدو به رئال مادرید

دیشب اخباری در مورد تمایل کریستیانو رونالدو به جدایی از جمع بازیکنان شیاطین سرخ بعد از تنها یک سال منتشر شد. این بازیکن پرافتخار از اوضاع حاکم بر اولدترافورد راضی نبوده و معتقد است اراده ای محکم برای تغییر شرایط در این باشگاه برای فصل بعد وجود ندارد. اما در ساعات اخیر از رئال مادرید به عنوان یکی از مقاصد احتمالی کریستیانو رونالدو نام برده شده است.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار کریستیانو رونالدو رئال مادرید  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *