شروع لیگ برتر فوتبال ایران ؛ زمان شروع لیگ برتر فوتبال توسط سازمان لیگ مشخص شد

زمان شروع لیگ برتر فوتبال ایران مشخص شد. زمان شروع لیگ برتر فوتبال توسط سازمان لیگ مشخص شد. در ادامه شروع لیگ فوتبال همراه فیگار باشید.

سازمان لیگ فوتبال زمان شروع مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ را اعلام کرد.

شروع لیگ برتر فوتبال ایران

زمان شروع لیگ برتر فوتبال توسط سازمان لیگ مشخص شد

شروع لیگ فوتبال, فوتبال ایران شروع لیگ
شروع لیگ فوتبال, فوتبال ایران شروع لیگ

زمان شروع مسابقات لیگ برتر در فصل آینده اعلام شد. به گزارش ایسنا و به نقل از سازمان لیگ فوتبال ایران، زمان شروع مسابقات لیگ برتر فصل ۱۴۰۲-۱۴۰۱ به شرح زیر است: تاریخ آغاز لیگ برتر: جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ اردوی تیم ملی فوتبال: از ۲۰ شهریور تا ۵ مهر مسابقه سوپرجام قبل از آغاز نیم فصل دوم بین دو تیم استقلال قهرمان لیگ و نساجی مازندران قهرمان جام حذفی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

شروع لیگ برتر فوتبال ایران

شروع لیگ فوتبال, فوتبال ایران شروع لیگ
شروع لیگ فوتبال, فوتبال ایران شروع لیگ

همچنین با توجه به اینکه اردوی تیم ملی فوتبال با نظر دراگان اسکوچیچ قبل از فیفادی برگزار می‌شود، تعطیلی تیم ها بعد از هفته ششم بیشتر شد. بر این اساس اردوی تیم ملی از روز 20 شهریور تا 5 مهرماه برگزار خواهد شد و تیم ها در این مدت در استراحت خواهند بود و بعد رقابت ها را ادامه خواهند داد. طبق برنامه ریزی سازمان لیگ، مسابقات لیگ برتر تا قبل از جام جهانی 2022 قطر به نیم فصل می‌رسد و بعد از جام جهانی نیز دور برگشت مسابقات و همچنین سوپرجام انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار شروع لیگ برتر فوتبال ایران  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *