نواک جوکوویچ راهی مرحله یک چهارم شد ؛ صعود جوکوویچ و حذف آلکاراز از ویمبلدون

نواک جوکوویچ راهی مرحله یک چهارم شد. صعود جوکوویچ و حذف آلکاراز جوان از ویمبلدون. در ادامه مطلب جوکوویچ نواک همراه فیگار باشید.

جوکوویچ شانس اول قهرمانی تنیس ویمبلدون راهی مرحله یک چهارم نهایی این رقابت‌ها شد.

نواک جوکوویچ

صعود جوکوویچ و حذف آلکاراز از ویمبلدون

جوکوویچ نواک, جوکوویچ ویملدون
جوکوویچ نواک, جوکوویچ ویملدون
در ادامه رقابت‌های تنیس ویمبلدون نواک جوکوویچ بخت اول قهرمانی موفق شد ۳ بر یک وان ریجتوون را مغلوب کند. ستاره صربستانی در این دیدار با امتیازهای ۶-۲، ۴-۶، ۶-۱، ۶-۲ به پیروزی رسید و راهی یک چهارم نهایی شد. جوکوویچ سیزدهمین حضورش را در این مرحله در مسابقات ویمبلدون تجربه خواهد کرد. جوکوویچ درباره این مبارزه گفت: بازی سختی بود، من هیچ وقت با این حریف روبه رو نشده بودم و او چهره جدید این مسابقات بود. او سرویس‌های خوبی می‌زد و فورهندهای خوبی داشت‌‌.

جوکوویچ راهی مرحله یک چهارم شد

جوکوویچ نواک, جوکوویچ ویملدون
جوکوویچ نواک, جوکوویچ ویملدون
برنده ۲۰ دوره مسابقات گرند اسلم هنوز برای هفتمین عنوان قهرمانی خود در ویمبلدون تلاش می کند و اکنون در مرحله یک هشتم نهایی با یانیک سینر دیدار خواهد داشت. این تنیسور ۲۰ ساله در دوئل ستارگان جوان، کارلوس آلکاراز مرد شماره پنج اسپانیایی را شکست داد و به مرحله یک چهارم نهایی رسید. علاوه بر این، کامرون نوری بریتانیایی و دیوید گوفین از بلژیک به مرحله یک چهارم نهایی راه یافتند. نوری در یک دیدار هیج تامی پل از آمریکا را شکست داد. گوفین نیز فرانسیس تیافو آمریکایی را از پیش روی برداشت تا راهی دور بعدی رقابت ها شوند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار نواک جوکوویچ  سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *