آندریاس کریستنسن بارسلونا ؛ کریستنسن رسما به بارسلونا پیوست

آندریاس کریستنسن بارسلونا را مقصد بعدی خود انتخاب کرد. کریستنسن رسما به بارسلونا پیوست. در ادامه مطلب بارسلونا آندریاس کریستنسن همراه فیگار باشید.

آندریاس کریستنسن، مدافع سابق چلسی با قراردادی آزاد تا سال 2026 به بارسلونا پیوست. مدافع چلسی پس از پایان قراردادش با این تیم انگلیسی به جمع بازیکنان بارسلونا ملحق شد.

آندریاس کریستنسن بارسلونا

کریستنسن رسما به بارسلونا پیوست

بارسلونا آندریاس کریستنسن, آندریاس بارسلونا
بارسلونا آندریاس کریستنسن, آندریاس بارسلونا

بارسلونا بعد از آن که خبر انتقال رایگان فرانک کسیه از میلان را به صورت رسمی اعلام کرد، خبر جذب رایگان آندریاس کریستنسن مدافع دانمارکی چلسی را هم در وبسایتش اعلام کرد. به گزارش فوتبالی، مدافع 26 ساله دانمارکی، تا سال 2026 قرارداد امضا کرد که رقم فسخ قراردادش 500 میلیون یورو خواهد بود. این بازیکن تصمیم گرفت که قراردادش را با چلسی تمدید نکند و رایگان به بارسلونا ملحق شد.

بیشتر بخوانید:

کریستنسن رسما به بارسلونا پیوست

بارسلونا آندریاس کریستنسن, آندریاس بارسلونا
بارسلونا آندریاس کریستنسن, آندریاس بارسلونا

این بازیکن با بلندی قامت 188 سانتی‌متر، در هوا درخشان عمل کرده و البته با توجه به عملکرد قابل قبول در بازی با پا، به او لقب «مالدینی دانمارکی نیز داده اند. باشگاه چلسی خواهان تمدید قرارداد با آندریاس کریستنسن بود، اما در نهایت خود این بازیکن تصمیم گرفت راهی بارسلونا شود. البته توافق از مدت ها قبل حاصل شده بود و امروز بارسا رسما خبر جذب این مدافع بلندقامت را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آندریاس کریستنسن بارسلونا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *