لندکروز امین حیایی ؛ لندکروز گران قیمت حیایی در خیابان های تهران غوغا کرد + [فیلم]

لندکروز امین حیایی در تهران. لندکروز گران قیمت امین حیایی در خیابان های تهران غوغا کرد. در ادامه مطلب امین حیایی لندکروز همراه فیگار باشید.

امین حیایی فیلمی در کنار یک ماشین میلیاردی از خودش منتشر کرده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

لندکروز امین حیایی

لندکروز گران قیمت امین حیایی در خیابان های تهران غوغا کرد

لندکروز گران قیمت امین حیایی, امین حیایی لندکروز
لندکروز گران قیمت امین حیایی, امین حیایی لندکروز

یکی از محبوب ترین بازیگران مرد در حال حاضر امین حیایی است امین حیایی علاوه بر شهرت دارای محبوبیت بالایی در بین مردم است. امین حیایی فعالیت خود را در سال ۱۳۷۰ با حضور در فیلم دو همسفر آغاز و تاکنون در آثار گوناگون، فیلم، سریال و تئاتر حضور داشته‌است. امین حیایی برای فیلم شب (۱۳۸۶) سیمرغ بلورین بهترین بازیگر از جشنواره فیلم فجر را کسب کرد. امین حیایی سیمرغ بلورین بهترین بازیگر را از جشنواره فیلم فجر گرفت.

بیشتر بخوانید:

لندکروز گران قیمت حیایی در خیابان های تهران غوغا کرد

 

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار لندکروز امین حیایی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *