مهدی جلوه پدیده والیبال جوانان ایران کیست؟ + عکس و بیوگرافی کامل

یکی از والیباست های کشور به نام مهدی جلوه والیبالیست میباشد که از مهارتهای آن می توان به قدرت پرش عالی و فیزیکی ایده‌ال در والیبال اشاره کرد.

بیوگرافی مهدی جلوه کیست؟ قد مهدی جلوه والیبالیست + عکس جلوه والیبالیست و تیم ملی والیبال ایران و ملی پوش والیبال ایران در فیگار تماشا میکنید.

مهدی جلوه والیبالیست

مهدی جلوه والیبالیست

مهدی جلوه والیبالیست
بیوگرافی مهدی جلوه والیبالیست, مهدی جلوه والیبالیست, بیوگرافی مهدی جلوه

بیوگرافی مهدی جلوه والیبالیست

مهدی جلوه در سال 1380 دیده به جهان گشود ولی علاقه وافری از دوران کودکی به والیبال داشت.« فرشید جلوه» نام پدر مهدی جلوه بود که در زمینه ی والیبال فعالیت داشت.

بهترین سرعتی زن لیگ برتر والیبال ایران با قدرت پرش ۲۰۶ سانتی متر بالا زدن ، قهرمانی در مسابقات والیبال نوجوانان جهان در سال ۱۳۹۶‌، قهرمانی در مسابقات والیبال جوانان آسیا در سال ۱۳۹۷ از جمله افتخارات مهدی جلوه والیبالیست ایرانی محسوب می شود.

مهدی جلوه والیبالیست
بیوگرافی مهدی جلوه, قد مهدی جلوه والیبالیست, عکس جلوه والیبالیست

عموی این بازیکن برای تیم ملی والیبال ایران بمدت چند وقت، در نقش کاپیتان فعالیت داشته است و علاوه برای آن تمام عموها و پسرعموهایش در بازی والیبال مهارت دارند و علت گرایش او به رشته والیبال، همین مورد بود ولی این رشته را به اجبار انتخاب نکرده است. درباره اطلاعات شخصی این والیبالیست ایرانی که اینروزها لقب والیبالیست پر افتخار ایران را گرفته، باید گفت که او دارای قد ۲:۱۰ سانتی متر است که در پست سرعتی زن در باشگاه والیبال درنای ارومیه و تیم ملی والیبال ایران فعالیت می کند.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مهدی جلوه والیبالیست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *