آوند صندوق etf درآمد ثابت مفید ؛ پذیره‌نویسی آوند صندوق ETF درآمد ثابت مفید آغاز شد

آوند صندوق etf درآمد ثابت مفید . بازار ابزارهای نوین مالی یک ETF جدید را میزبانی می‌کند. در ادامه مطلب درآمد ثابت مفید آوند صندوق etf همراه فیگار باشید.

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثابت آوند مفید در نماد «آوند» از دیروز ۲۵ تیرماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس ایران آغاز شد و به مدت ۲ روز کاری یعنی تا فردا ادامه خواهد داشت.

آوند صندوق etf درآمد ثابت مفید

پذیره‌نویسی آوند صندوق ETF درآمد ثابت مفید آغاز شد

درآمد ثابت مفید آوند صندوق etf
درآمد ثابت مفید آوند صندوق etf

«آوند»، صندوق با درآمد ثابت و قابل معامله (ETF) مفید است که پذیره‌نویسی آن روز شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۴/۲۵ آغاز شده و تا ۲ روز کاری ادامه می‌یابد. مدیریت این صندوق بر عهده شرکت سبدگردان مفید است که تجربه مدیریت موفق ۱۲ صندوق سرمایه‌گذاری دیگر را در کارنامه خود دارد. سبدگردان مفید به منظور تنوع بخشیدن به ترکیب صندوق‌های سرمایه‌گذاری خود صندوق درآمد ثابت با نماد «آوند» را به بازار ارائه داده است.

این صندوق سومین صندوق از نوع درآمد ثابت و سیزدهمین صندوق سرمایه‌گذاری مفید است. صندوق ETF درآمد ثابت «آوند» مفید ویژگی‌های دیگری نیز دارد. نماد این صندوق در سامانه‌های معاملاتی تمامی کارگزاری‌ها (ETF) قابل معامله خواهد بود. دارای سود روز شمار و عدم محدودیت زمانی سرمایه‌گذاری است به عبارتی سرمایه‌گذاران برخلاف سپرده‌گذاری در بانک که سود به صورت ماه‌شمار محاسبه می‌شود و همچنین برای دریافت سطح بالاتری از سود ملزم به سرمایه‌گذاری بلند مدت مثلا در بازه یک‌سال هستند، در این صندوق می‌توانند با بازه زمانی دلخواه خود حتی برای چند روز سرمایه‌گذاری کنند.

بیشتر بخوانید:

آوند صندوق etf درآمد ثابت مفید

درآمد ثابت مفید آوند صندوق etf
درآمد ثابت مفید آوند صندوق etf

نگاهی به حدنصاب سرمایه‌گذاری‌های آوند که در امیدنامه این صندوق آمده است نشان می‌دهد صندوق سرمایه‌گذاری ثابت آوند مفید از نوع دوم صندوق‌های با درآمد ثابت است و می‌تواند سرمایه‌گذاری در سهام را به به حداکثر ۵ درصد و سرمایه‌گذاری در اوراق درآمد ثابت و سایر دارایی‌هایی بدون ریسک را به حداقل ۹۰ درصد برساند. شرکت سبدگردان مفید به عنوان مدیر صندوق و موسسه حسابرسی رازدار به عنوان متولی آوند در این پذیره‌نویسی نقش‌آفرینی می‌کنند. همچنین موسسه حسابرسی بیات رایان و صندوق سرمایه‌گذاری اختصاصی بازارگردانی مفید به ترتیب عهده‌دار نقش‌های حسابرس و بازارگردان در این عرضه هستند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار آوند صندوق etf درآمد ثابت مفید سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *