خودرو لاماری ایما ؛ ثبت نام لاماری ایما آرین پارس در سامانه یکپارچه خودرو

خودرو لاماری ایما . فروش فوق‌العاده لاماری ایما. ثبت نام لاماری ایما آرین پارس در سامانه یکپارچه خودرو. در ادامه مطلب لاماری ایما خودرو همراه فیگار باشید.

آرین پارس ثبت نام فروش فوق العاده خودرو با قیمت قطعی (فروش فوری با موعد ۹۰ روزه) را در تیر ماه ۱۴۰۱ آغاز کرد. فرم ثبت نام اینترنتی لاماری ایما از طریق سامانه ثبت نام یکپارچه خودرو در دسترس است.

خودرو لاماری ایما

ثبت نام لاماری ایما آرین پارس در سامانه یکپارچه خودرو

لاماری ایما, لاماری ایما خودرو
لاماری ایما, لاماری ایما خودرو

شرکت آرین پارس موتورز طرح فروش فوق‌العاده خودروی لاماری را از امروز ساعت ۱۷ آغاز می‌کند. آرین موتورز اعلام کرد، به اطلاع متقاضیان و نمایندگی‌های مجاز می‌رساند شرایط فروش فوق‌العاده (همراه با قرعه‌کشی) خودرو لاماری ایما با موعد تحویل حداکثر ۳ماهه، به شرح ذیل اعلام می‌شود. متقاضیانی که در قرعه‌کشی‌های قبلی خودروسازان انتخاب نشده‌اند، می‌توانند در این طرح با شرایط ذیل ثبت‌نام کنند. این طرح از امروز ۲۵ تیر ۱۴۰۱ در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

 ثبت نام لاماری ایما آرین پارس در سامانه یکپارچه خودرو

لاماری ایما, لاماری ایما خودرو
لاماری ایما, لاماری ایما خودرو

طبق اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت، سامانه یکپارچه تخصیص خودرو با هدف ایجاد شفافیت و امکان عرضه عادلانه‌تر برای همه خودروهای تولیدی، آغاز به کار کرد. تمام شرکت‌های خودروسازی اعم از دولتی و خصوصی باید محصولات خود را از طریق سامانه یکپارچه فروش خودرو عرضه کنند و متقاضیان نیز تنها با مراجعه به این سامانه می‌توانند برای خرید خودرو اقدام کنند. هرگونه فروش، فروش فوری، فروش فوق‌العاده و پیش‌فروش خودرو فقط از طریق این سامانه انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خودرو لاماری ایما سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *