بسکتبال ایران اردن کاپ آسیا ؛ حذف ناباورانه تیم ملی بسکتبال ایران توسط اردن + [فیلم]

بسکتبال ایران اردن کاپ آسیا . حذف ناباورانه تیم ملی بسکتبال ایران توسط اردن. در ادامه مطلب ایران اردن بسکتبال کاپ آسیا همراه فیگار باشید.

تیم ملی بسکتبال ایران با نمایشی ضعیف به‌ویژه در کوارتر چهارم، خاطره شکست تلخ برابر اردن در سال 2011 را بار دیگر تکرار کرد.

بسکتبال ایران اردن کاپ آسیا

حذف ناباورانه تیم ملی بسکتبال ایران توسط اردن

ایران اردن بسکتبال کاپ آسیا, اردن ایران آسیا کاپ بسکتبال
ایران اردن بسکتبال کاپ آسیا, اردن ایران آسیا کاپ بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا مقابل اردن تن به شکست داد و به نیمه نهایی نرسید. به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، تیم ملی بسکتبال ایران، دیروز (چهارشنبه – 29 تیر 1401) در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کاپ آسیا به مصاف اردن رفت و با قبول شکست 91 بر 76 از راهیابی به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها بازماند.

دو تیم بسکتبال ایران و اردن در حالی از ساعت 15 امروز در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی بسکتبال کاپ آسیا به مصاف هم رفتند که تیم ایران با غلبه بر سوریه، قزاقستان و ژاپن و کسب صدرنشینی گروه C به طور مستقیم راهی این مرحله شده بود اما اردن پس از شکست مقابل استرالیا و دوم شدن در گروه A، برای رسیدن به این مسابقه مجبور شد یک مسابقه اضافی را با چین تایپه برگزار کند و با پیروزی در ثانیه های پایانی به این مرحله صعود کند.

بیشتر بخوانید:

بسکتبال ایران اردن کاپ آسیا

ایرانی ها که همچنان خاطره تلخ بازی سال 2011 در همین مرحله یک چهارم نهایی مقابل اردن را از خاطر نبرده بودند و البته 4 سال قبل در چنین مقطعی در فینال بازی های آسیایی مقابل چین در همین جاکارتای اندونزی شکست خورده بودند، نمی خواستند این خاطرات تلخ در کاپ آسیا 2022 تکرار شود. اما در نهایت همان اتفاقی که نباید، افتاد و تیم ملی با نمایشی ضعیف به ویژه در کوارتر چهارم، نتیجه را 91 بر 76 به اردن واگذار کرد تا حتی از رسیدن به جمع 4 تیم برتر آسیا هم بازبماند!

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بسکتبال ایران اردن کاپ آسیا سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *