پائولو دیبالا به رم پیوست ؛ اولین تصویر پائولو دیبالا با پیراهن رم

پائولو دیبالا به رم پیوست . خرید دیبالا برای رم مثل جذب باتیستوتا است. در ادامه مطلب پیوستن پائولو دیبالا به رم همراه فیگار باشید.

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس، مدعی شد رم باشگاه مناسبی برای پائولو دیبالا، ستاره سابق بیانکونری بوده است.

پائولو دیبالا به رم پیوست

اولین تصویر پائولو دیبالا با پیراهن رم

پیوستن پائولو دیبالا به رم, پائولو دیبالا, دیبالا رم
پیوستن پائولو دیبالا به رم, پائولو دیبالا, دیبالا رم

پس از دوره ای طولانی شایعات در مورد انتقال پائولو دیبالا به اینتر، در نهایت باشگاه رم روز چهارشنبه رسما اعلام کرد برای جذب این ستاره آرژانتینی با او به توافق رسیده است. دیبالا در سال 2015 و در پایان اولین فصل هدایت آلگری به یوونتوس پیوست و روزهای درخشانی را زیر نظر این سرمربی ایتالیایی سپری کرد. اما در نهایت پائولو دیبالا برای تمدید قرارداد به توافق نرسید و بعد از هفت سال از این باشگاه جدا شد.

بیشتر بخوانید:

پائولو دیبالا به رم پیوست

پیوستن پائولو دیبالا به رم, پائولو دیبالا, دیبالا رم
پیوستن پائولو دیبالا به رم, پائولو دیبالا, دیبالا رم

پائولو دیبالا گفت: “روزهایی که منجر به امضای این قرارداد من شد، مملو از احساسات بود. سرعت و اراده ای که رم برای انتقال من نشان داد، در نهایت سرنوشتم را رقم زد. من به تیمی می‌پیوندم که در حال پیشرفت است، باشگاهی که به ایجاد پایه‌های قوی برای آینده ادامه می‌دهد، کار کردن با ژوزه مورینیو یک امتیاز برای من خواهد بود. در قالب بازیکن تیم حریف، من همیشه فصای بین هواداران رم را تحسین می کردم و حالا نمی توانم منتظر فرصت بمانم تا با پوشیدن این پیراهن، آنها را ملاقات کنم.”

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پائولو دیبالا به رم پیوست سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *