دکتری که قربانی سیل شد ؛ خانم دکتر مختاری و دخترش نیکا قربانی سیل زرین دشت [+عکس]

انتشار فیلم و عکس های دردناک از یک ویلای مخروبه و قربانی شدن خانم دکتر مختاری و دخترش نیکا در سیل زرین دشت تهران بازتاب گسترده ای داشته است.

سامانه بارشی سیل آسا وارد کشورمان شده و خسارات زیادی را به مردم وارد کرده است و خانواده های زیادی اعضای خود را از دست داده اند. در ادامه با خبر دکتر مختاری سیل زرین دشت همراه فیگار بمانید.

خانم دکتر مختاری

خانم دکتر مختاری سیل

خانم دکتر مختاری
عکس خانم دکتر مختاری و دخترش نیکا, خانم دکتر مختاری و دخترش

خانم دکتر مختاری و دخترش

این تصویر ویلایی است در زرین دشت که سیل⁩ نه تنها در و دیوارش را با خود برده، بلکه صاحب ویلا و دختر خردسالش را به کام مرگ کشانده است. برای پیدا کردن پیکر خانم دکتر مختاری و دخترش نیکا در زیر آوار سیل ‎مزداران فیروزکوه ، نیروهای امدادی مجبور به خراب کردن بقایای ویلای محل اقامتشان شدند.

عکس خانم دکتر مختاری و دخترش نیکا

خانم دکتر مختاری
خانم دکتر مختاری و دخترش, خانم دکتر مختاری سیل

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خانم دکتر مختاری سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *