مستند رخ مادر به آنتن شبکه یک رسید ؛ روایاتی از زندگی مادران شهدا [+عکس]

مجموعه مستند رخ مادر به تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی روزهای زوج از شبکه یک سیما پخش می‌شود. روایت‌هایی شنیدنی از زندگی مادران شهدا.

مجموعه مستند رخ مادر به نویسندگی و تهیه‌کنندگی امیرحسین اکاتی که به زندگی مادران شهدا می‌پردازد، روی آنتن رفت.  در ادامه با خبر پخش مستند رخ مادر همراه فیگار بمانید.

مستند رخ مادر

مستند رخ مادر شبکه یک

مستند رخ مادر
مجموعه مستند رخ مادر شبکه 1, مستند رخ مادر شبکه یک, پخش مستند رخ مادر

مجموعه مستند رخ مادر شبکه 1

«رخ مادر» از روز گذشته 8 مردادماه پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز کرده است و روزهای زوج یعنی شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت 18:30 روی آنتن می‌رود. همچنین بازپخش آن روز بعد ساعت 12:45 است. قسمت اول این مجموعه مستند با نام «نشان طوبی» به کارگردانی محمدامین قزاق داستان زندگی مادر سیدرضا میرفاضلی، یکی از ۱۷۵ غواص شهید عملیات کربلای ۴، بوده است.

مستند رخ مادر
مجموعه مستند رخ مادر شبکه 1, مستند رخ مادر شبکه یک, پخش مستند رخ مادر

عوامل این مجموعه مستند عبارتند از تهیه‌کننده و نویسنده: امیرحسین اکاتی، مشاور پروژه: مرتضی غفوری، مدیر فیلمبرداری: امیرعلی نصیری، تدوین: محمدرضا نبید، صدابردار: ماکان غیوری، طراحی و ترکیب صدا: سعید بابایی، مدیر تولید: نوید حسابی، جلوه‌های بصری: سیدابوالفضل سیروس‌نژاد، طراحی و نشان پوستر: محمد اسفندیاری و مشاور رسانه‌ای: سپیده شریعت‌رضوی.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مستند رخ مادر سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *