تیپ جالب آزاده صمدی لب ساحل +[عکس]

تیپ جالب آزاده صمدی لب ساحل باعث ایجاد حواشی در بین اهالی رسانه شد. وی با تیپ جالبی که در عکس منتشر شده دارد باعث جلب توجه بسیاری شده است.

آزاده صمدی بازیگر سرشناس کشورمان با انتشار عکسی از خود در فضای مجازی با ظاهری متفاوت باعث ایجاد حواشی شده. در ادامه با جزئیات این عکس همراه ما باشید.

تیپ جالب آزاده صمدی لب ساحل

تیپ جنجالی آزاده صمدی

لباس عجیب آزاده صمدی
لباس عجیب آزاده صمدی

آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی بوده است. در یک مصاحبه آزاده صمدی به سوالات فریدون جیرانی پاسخ داد. آزاده صمدی مدعی شد فعلا فیلم هایی که در شبکه نمایش خانگی پخش می شود را نمی بیند. در ادامه به زندگی و ظاهر جالب آزاده صمدی میپردازیم.

آزاده صمدی در 17 دی 1357 در لاهیجان متولد شد. آزاده صمدی همسر سابق هومن سیدی است آزاده صمدی بازیگر است. محل تولدش لاهیجان و تحصیلات ش کارشناسی تئاتر است. صمدی با بازی در مجموعه تلویزیونی راه بی‌پایان به شهرت رسید.


بیشتر بخوانید:


آزاده صمدی پس از گذراندن دوره کارشناسی تئاتر در دانشگاه سوره، دوره کلاس‌های بازیگری کارنامه (با مدیریت پرویز پرستویی) گذراند. در تئاتر بی‌شیر و شکر حمید امجد ایفای نقش کرد.

سپس در تله‌تئاتر دریاروندگان محمد عاقبتی بازی و پس از مدتی برای بازی در سریال تلویزیونی راه بی‌پایان همایون اسعدیان انتخاب شد.

آزاده صمدی در فیلم کوتاه ۳۵ متری سطح آب و دندان آبی هومن سیدی (همسر سابقش) به تهیه‌کنندگی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و مجید علی‌حسینی و هیچکس با هیچکس سخن نمی‌گوید امیر فرشاد ابراهیمی و میترا حجار نیز بازی کرده‌است.

آفریقا نام فیلمی است به کارگردانی هومن سیدی که در سال 1389 ساخته و در اواخر سال1391 در شبکه نمایش خانگی (ویدیو) توزیع شد. آزاده صمدی برای بازی در این فیلم دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش اول زن (بخش آثار ویدیویی) از بیست و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر را دریافت کرد.

آزاده صمدی در سال 1392 در فیلم کمدی طبقه ی هسّاث فیلمی به کارگردانی کمال تبریزی به ایفای نقش پرداخت.آزاده صمدی در سریال انقلاب زیبا به کارگردانی بهرنگ توفیقی نقش زیبا را بازی کرد.

ظاهر جالب آزاده صمدی
ظاهر جالب آزاده صمدی

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار تیپ جالب آزاده صمدی لب ساحل سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *