مریم امیر جلالی جوان تر از همیشه ظاهر شد +[ رونمایی مریم امیر جلالی از همسرش]

چهره جدید مریم امیر جلالی ؛ مریم امیر جلالی بازیگر ایرانی به تازگی عکسی از خود در صفحه اینستاگرام شخصی اش منتشر کرده است.

مریم امیر جلالی بازیگر ایرانی به تازگی در یک استوری عکسی از استایل خود منتشر کرده است. در ادامه مطلب با خبر استایل جدید مریم امیر جلالی همراه ما بمانید.

چهره جدید مریم امیر جلالی

  • عکس جدید مریم امیر جلالی

به گزارش منابع خبری:

مریم امیر جلالی به تازگی به خارج کشور رفته و در اینستاگرام فعالیت زیادی را دارد. او بیشتر در نقش های کمدی و طنز بازی می‌کند. در ادامه می‌توانید جدید ترین عکس مریم امیر جلالی را مشاهده کنید:

چهره جدید مریم امیر جلالی
چهره جدید مریم امیر جلالی

ازدواج مریم امیر جلالی

ازدواج مریم امیر جلالی ، بازیگر زن سینما و تلویزیون ایران با انتشار یک عکس در اینستاگرام شائبه ازدواج مجدد خود را بر سر زبان ها انداخت. الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان راهی خانه بخت شد و مریم امیرجلالی بازیگر سریال خانه به دوش یکی از مهمانان حاضر در مراسم عروسی الهام حمیدی بود. در ادامه با خبر همسر مریم امیر جلالی همراه فیگار بمانید.

مریم امیر جلالی در عروسی الهام حمیدی

ازدواج مریم امیر جلالی
مریم امیر جلالی ازدواج کرد, مریم امیر جلالی در عروسی الهام حمیدی

مریم امیر جلالی ازدواج کرد ؟

برخی رسانه‌ها و کاربران فضای با انتشار تصویری مدعی شده اند که مریم امیر جلالی ازدواج کرده است. تصویری که قابل استناد نیست و مربوط به مراسم ازدواج یک بازیگر شناخته شده دیگر است. بررسی ما نیز نشان می‌دهد که ادعای ازدواج مریم امیر جلالی شایعه است و چنین خبری صحت ندارد.

ازدواج مریم امیر جلالی

مریم امیرجلالی، متولد ۲۹ آذر ۱۳۲۶ در ملایر است. او از سال ۱۳۶۶ فعالیت خود را در حوزه بازیگری آغاز کرد و به خاطر بازی در مجموعه طنز‌هایی همچون خانه به دوش، متهم گریخت و چارخونه به شهرت رسید. در ادامه عکس مریم امیرجلالی را در عروسی الهام حمیدی را تماشا میکنید.

بیشتر بخوانید :


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *