اقتباس انیمه ای لایت ناول Sentenced to Be a Hero تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای لایت ناول Sentenced to Be a Hero تایید شد. در ادامه به جزئیات انیمه جدید Sentenced to Be a Hero می‌پردازیم.

رویداد سی‌امین سالگرد دنگکی بونکو که پخش زنده پخش شد، روز یکشنبه اعلام کرد که سری رمان سبک راکت شوکای محکوم به قهرمانی: سوابق زندان واحد قهرمان مجازات 9004 است که یک انیمه اقتباسی در دست ساخت دارد.

اقتباس انیمه ای لایت ناول Sentenced to Be a Hero

Rocket Shoka یک مجموعه رمان سبک است که در اکتبر 2020 منتشر شد و کادوکاوا انتشار این مجموعه را در سپتامبر 2021 به صورت چاپی آغاز می کند. کادوکاوا جلد چهارم را در دسامبر منتشر می کند.

اقتباس انیمه ای لایت ناول Sentenced to Be a Hero
انیمه جدید Sentenced to Be a Hero

انیمه جدید Sentenced to Be a Hero

ین پرس مجوز انتشار این مجموعه رمان را به زبان انگلیسی صادر کرد و داستان را شرح می دهد:

قهرمانی – مجازاتی برای بدترین جنایتکاران. کسانی که به سرنوشت یک قهرمان محکوم می شوند، مجبور می شوند در خط مقدم علیه ارتش شاه شیطان بجنگند – و اگر بمیرند، می توانند انتظار داشته باشند که دوباره زنده شوند و نبرد را ادامه دهند. اما وقتی رهبر آنها که به کشتن یک الهه محکوم شده است، خود با الهه دیگری ملاقات می کند، ممکن است قراردادی که آنها بسته اند برای تغییر جهان کافی باشد…

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *