شغل جدید شاهرخ استخری و همسرش مشخص شد! +[واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای طلاقش]

به تازگی شغل جدید شاهرخ استخری و همسرش مشخص شده است. گویا تبلیغ در صفحه شخصی اینستاگرام شغل جدید آقای بازیگر و همسرش است!

سپیده بزمی پور همسر شاهرخ استخری، این روزها در اینستاگرام فعالیت خود را بیشتر کرده است. در ادامه مطلب با خبر شغل تازه شاهرخ استخری و همسرش همراه ما بمانید.

شغل جدید شاهرخ استخری و همسرش

  • همسر شاهرخ استخری تبلیغ دمپایی

به گزارش منابع خبری:

به تازگی سپیده بزمی پور همسرش شاهرخ استخری استوری در اینستاگرام گذاشته است که مربوط به تبلیغ برند یک دمپایی است! در ادامه می‌توانید استوری جدید همسر شاهرخ استخری را شاهده کنید:

شغل جدید شاهرخ استخری و همسرش
شغل جدید شاهرخ استخری و همسرش

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای طلاقش

گویا استوری همسر شاهرخ استخری در مورد طلاقش برای پایان دادن به یکسری از حرف های رسانه های مجازی بوده است. در ادامه تصویری از واکنش سپیده بزمی پور راجب طلاقش خواهید دید. از روز گذشته خبری مبنی بر طلاق شاهرخ استخری از همسرش در فضای مجازی منتشر شده است اما سپیده بزمی پور با انتشار یک استوری به تمام شایعات پایان داد. شاهرخ استخری چند سالی است که از محیط بازیگری فاصله گرفته و به کاری دیگر همچون تبلیغات روی آورده است.

شاهرخ استخری که دو دختر زیبا و با نمک دارد سعی می کند با نمایش برخی از لحظات شیرینی که با فرزندانش می گذرد هواداران و دنبال کنندگان صفحه شخصی اش را شاد کند. دختر کوچک تر شاهرخ استخری به دلیل جذابیت کودیکیش محبوبیت زیادی را دارد.

در ادامه می‌توانید استوری همسر شاهرخ استخری در مورد طلاقش را ببینید:

واکنش همسر شاهرخ استخری به ماجرای طلاقش
نوشته های همسر شاهرخ استخری درباره طلاقش

واکنش سپیده بزمی پور راجب طلاقش

شاهرخ استخری برای اولین بار 17 مردادماه سال 1392 پدر شد و دخترش پناه متولد شد. شاهرخ استخری در سال 1391 با سپیده بزمی پور ازدواج کرد و از همسرش دارای دو دختر می باشند.

شاهرخ استخری بازیگری را با تله فیلم تلــخون ساخته علیرضا امینی آغاز کرد و در سال 1390 در فیلم ساعت شلوغی به کارگردانی آرش معیریان مقابل دوربین رفت و اولین تجربه بازی در یک فیلم بلند سینمایی را رقم خورد. جدیدترین عکس شاهرخ استخری و سپیده بزمی پور بلاگر معروف را در فضای مجازی در ادامه مشاهده می کنید.

بیشتر بخوانید:

جهت خواندن اخبار درباره چهره‌ها به دسته اخبار سلبریتی و اخبار هنرمندان ترکیه مراجعه کنید. در ادامه حتما نظر خود را در خصوص این خبر برای ما کامنت کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *