سریال «وفا» با بازی هانیه توسلی و پوریا پورسرخ از امروز روی آنتن شبکه دو [+عکس]

سریال وفا شبکه دو ، وفا به کارگردانی محمدحسین لطیفی و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌پور از امروز در جدول پخش برنامه‌های شبکه دو سیما قرار گرفت.

قرار بود با پایان ایام سوگواری، شبکه دو سریال جدید «آتش سرد» را روانه آنتن کند، اما این شبکه بدون هیچ توضیحی آن را از جدول پخش خود خارج و سریال «وفا» از محصولات شبکه سه را جایگزین آن کرد. در ادامه با خبر شبکه دو سریال وفا همراه فیگار بمانید.

سریال وفا شبکه دو

بازپخش سریال وفا

سریال وفا شبکه دو
سریال وفا در شبکه دو, بازپخش سریال وفا, شبکه دو سریال وفا

سریال وفا در شبکه دو

شبکه دو برای پر کردن باکس نمایشی خود دست به دامان شبکه سه شده و یکی از سریال‌های موفق این شبکه یعنی «وفا» را برای پخش انتخاب کرده است. این اتفاق در حالی می‌افتد که معمولا شبکه‌ها یا تولیدات خودشان را بازپخش می‌کنند یا سریال‌های که در «سیما فیلم» تولید شده است.

به نقل از روابط عمومی شبکه دو سیما، فیلم‌نامه سریال «وفا» که توسط علیرضا افخمی و سیدسعید رحمانی نوشته شده داستان جوانی یهودی، ایرانی به نام ژوبین پناهی را روایت می‌کند که در حین تحصیل در کشور لبنان با دختری لبنانی، ایرانی و مسلمان به‌نام وفا آشنا و شیفته رفتار و اعتقادهای او می‌شود.

سریال وفا شبکه دو
سریال وفا در شبکه دو, بازپخش سریال وفا, شبکه دو سریال وفا

سریال «وفا» در ۱۲ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای محصول سال ۱۳۸۵ است که از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما روانه آنتن می‌شود، بازپخش این سریال روز بعد ساعت ۱:۳۰ بامداد، ۹:۴۰ و ۱۶:۲۰ خواهد بود.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار سریال وفا شبکه دو سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *