مایکل مان رمان مخمصه ۲ را منتشر کرد ؛ در فهرست کتاب‌های پرفروش [+عکس]

مایکل مان رمان مخمصه ۲ را منتشر کرد . طی یه هفته اخیر در فهرست کتاب‌های پرفروش جای گرفت. در ادامه مطلب رمان مخمصه ۲ همراه فیگار باشید.

مایکل مان که تولید فیلم پرستاره «فراری» را از همین هفته در ایتالیا آغاز کرد، با انتشار اولین رمانش با عنوان «مخمصه ۲» که ادامه‌ای بر فیلم جنایی پرفروش او در سال ۱۹۹۵ است، در صدر فهرست‌های فروش کتاب جای گرفته است.

مایکل مان رمان مخمصه ۲ را منتشر کرد

در فهرست کتاب‌های پرفروش [+عکس]

رمان مخمصه ۲, مایکل مان
رمان مخمصه ۲, مایکل مان

وی این کتاب را با همکاری مگ گاردینر نویسنده کهنه‌کار آثار هیجان‌انگیز نوشته و در کتاب شخصیت‌های پیچیده‌ای را که در فیلم اصلی تصویر شده‌اند، جای داده است. از یک دزد حرفه‌ای یعنی نیل مک کاولی با بازی رابرت دنیرو تا کارگاه لس‌آنجلسی وینسنت هانا که آل پاچینو نقشش را ایفا کرده بود. گرچه فیلم با کشته شدن مک‌کاولی توسط هانا در پایان تحقیقات چند ساله این کارآگاه به پایان می‌رسد، اما این دو شخصیت پیوندی غیرقابل توضیح را در رابطه خود شکل داده بودند که بیشتر در این رمان جدید به آن پرداخته شده است.

این رمان ۴۶۶ صفحه ای هم به عنوان دنباله فیلم و هم به عنوان پیش درآمدی بر آن عمل می کند و ماجراهای دیگری را نیز روایت می کند که شخصیت های دیگر فیلم از جمله کریس با بازی وال کیمر در آن دخیل بودند. در واقع داستان این کتاب از سال ۱۹۸۸ که هنوز مک کاولی زنده بود تا رویدادهای پس از فیلم را دربرمی گیرد.

مایکل مان رمان مخمصه ۲ را منتشر کرد

رمان مخمصه ۲, مایکل مان
رمان مخمصه ۲, مایکل مان

مایکل مان تحقیقاتش برای «مخمصه» را از اوایل ۱۹۷۰ که در حال تحقیق درباره رابطه دو شخصیت واقعی یعنی کارآگاهی از شیکاگو با نام چاک آدامسون و مک کاولی اصلی بود شروع کرد. او اول این داستان را برای یک فیلم تلویزیونی در سال ۱۹۸۹ به کار برد و بعد ۶ سال بعد در فیلم سینمایی ۳ ساعته «مخصمه» از آن استفاده کرد.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار مایکل مان رمان مخمصه ۲ را منتشر کرد سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *