خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان ؛ 90 دقیقه اعصاب خوردکن [+فیلم]

خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان با نتیجه صفر بر صفر پایان یافت. تیم یحیی باز هم گل نزد. در ادامه مطلب مساوی شدن پرسپولیس فولاد همراه فیگار باشید.

در روزی که مهاجمان سرخپوش کمترین میزان موقعیت را به دست آوردند، شاگردان یحیی گل‌محمدی برابر هواداران و مقابل تیم فولاد متوقف شدند.

خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان

90 دقیقه روی اعصاب [+فیلم]

مساوی شدن پرسپولیس فولاد
مساوی شدن پرسپولیس فولاد

در آخرین بازی هفته دوم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور تیم‌های پرسپولیس و فولاد خوزستان از ساعت ۲۰:۳۰ دیشب (جمعه) در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف هم رفتند این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. دو تیم در بازی هفته اول‌شان نیز به یک امتیاز دست یافته بودند تا حالا هر دو در جدول رده‌بندی دو امتیازی باشند.

در نیمه دوم پرسپولیس امید عالیشاه را به خط هافبک خود اضافه کرد تا بازیکنان این تیم بتوانند از پرس بازیکنان فولاد خارج شوند. در دقیقه ۷۰ با پاس امید عالیشاه مهاجم سرخپوشان مهدی عبدی، صاحب توپ و وارد محوطه فولاد شد اما تعلل عبدی در زدن ضربه آخر با تکل انصاری و به زمین افتادن او همراه بود که داور در این صحنه اعتقادی به پنالتی نداشت. با گذشت زمان بازی تغییری در روند بازی ایجاد نشد و هرچه به پایان بازی نزدیک شدیم، موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد نشد ولی در دقایق پایانی، بازیکنان فولاد به توپ و میدان بیشتر مسلط شدند.

در ادامه میتوانید به دیدن فیلم خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان بپردازید:

حالا ۱۸۰ دقیقه از لیگ گذشته اما همچنان پرسپولیس موفق به باز کردن دروازه حریفان خود نشده و البته گلی هم در این دو بازی دریافت نکرده است.

اخبار بیشتر:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار خلاصه بازی پرسپولیس فولاد خوزستان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *