ببینید: انفجار مرگبار اتوبوس حامل زائران ایرانی در پمپ بنزین عراق! [+فیلم]

رئیس جمعیت هلال احمر از انفجار اتوبوس در پمپ بنزین عراق و مصدوم شدن تعدادی از زائران خبر داد. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

رئیس جمعیت هلال احمر در خصوص انفجار یک دستگاه اتوبوس در محدوده پمپ بنزین شهر شوملی استان بابل عراق و مصدومیت ۳۰ نفر و جان‌باختن ۱۱ نفر از زائران توضیح داد.

انفجار اتوبوس در پمپ بنزین عراق

  • انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق
انفجار اتوبوس در پمپ بنزین عراق
انفجار اتوبوس زائران ایرانی در عراق, انفجار اتوبوس پمپ بنزین عراق

انفجار اتوبوس پمپ بنزین عراق

کولیوند رئیس جمعیت هلال احمر گفت:

یک دستگاه اتوبوس در مرکز شمالی عراق در پمپ بنزین دچار انفجار شد. این اتفاق حدود ۳۰ مصدوم و ۱۱ فوتی بر جای گذاشت. بین مصدومین چند زائر ایرانی وجود دارد.

برخورد سه دستگاه وسیله نقلیه با یکدیگر موجب وقوع این حادثه شده است. برابر گزارش‌های دریافتی یک دستگاه مینی‌بوس در حال حرکت در مسیر بوده که در نزدیکی یک پمپ بنزین با یک دستگاه ون  برخورد کرد. پس از آن هم ون به دلیل آنکه کپسول گاز در آن قرار داشته دچار انفجار شده و با کامیونی که جلوتر قرار داشته برخورد کرده است.

در ادامه میتوانید عکس تصادف اتوبوس در عراق را مشاهده کنید:

انفجار اتوبوس در پمپ بنزین عراق
انفجار اتوبوس پمپ بنزین عراق, عکس تصادف اتوبوس در عراق

در پی وقوع این انفجار 30 نفر مصدوم شدند 11 نفر جان خود را از دست داده‌اند که در بین مصدومین زائرانی از ایران هم هستند.  اتوبوس آمبولانس‌های هلال احمر در محل حضور دارند و عملیات امدادی همچنان ادامه دارد. کولیوند گفت: هویت و ملیت جان‌باختگان مشخص نیست و پس از شناسایی اطلاعات تکمیلی آنها به هموطنان اعلام خواهد شد.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *