ببینید: شوخی جالب سردار آزمون با ماکارونی خوردن هوتن شکیبا 😂 [+فیلم]

شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا ؛ او با انتشار ویدیویی از ماکارونی خوردن هوتن شکیبا صدا پیشه بچه اشاره ای به برنامه مهمونی و علاقه هوتن شکیبا کرد.

هوتن شکیبا و‌ بهرام افشاری این روزها برای اجرای نمایشی در آلمان حضور دارند.

شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا

  • سردار آزمون و هوتن شکیبا
شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا
شوخی آزمون با هوتن شکیبا, سردار آزمون و هوتن شکیبا

شوخی آزمون با هوتن شکیبا

به گزارش فیگار :

شاید در روزهای گذشته حتی طرفداران خوشبین سردار هم انتظار انتشار مطالبی شاد را از او در صفحه شخصی اش نداشتند. اما او مثل همیشه بی تفاوت به ماجرای ادعای دختر روسی و با نمایش روزمرگی هایش نشان داد که همچنان در حال خوش گذرانی و تفریح کردن است.

سردار آزمون، فوتبالیست مشهور  ویدئویی از شوخی با هوتن شکیبا و ماجرای ساندویچ ماکارونی مورد علاقه عروسک «بچه» در «مهمونی» منتشر کرده که در فضای مجازی پربازدید شده است.

در ادامه میتوانید فیلم شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا را مشاهده کنید:

نکته جالب این ویدیو دیالوگ بامزه هوتن شکیبا در نقش بچه سریال مهمونی ست که سوژه کاربران شده است. گویا هوتن شکیبا و بهرام افشاری برای اجرای نمایشی در آلمان هستند و این روزها با سردار آزمون دیدار هایی صمیمانه داشته اند. هوتن شکیبا صداپیشه، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان24 خرداد ماه سال 1363 در سنندج متولد شد.

در ادامه میتوانید عکس هوتن شکیبا کنار سردار آزمون را مشاهده کنید:

شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا
فیلم شوخی سردار آزمون با هوتن شکیبا, عکس هوتن شکیبا کنار سردار آزمون

هوتن شکیبا در یک خانواده ای کرد تبار به دنیا آمده و تنها یک برادر به نام هومن دارد که در عرصه تقاشی متبحر است. مادر هوتن شکیبا معلم و پدرش کارمند اداره کشاورزی بود. پدر هوتن شکیبا با ورود او به عرصه بازیگری مخالفت بسیاری داشت اما با دیدن استعداد و علاقه اش به این حرفه، دست از مخالفت کشید و به او توصیه کرد که به دنبال علاقه خود برود.


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *