خلاصه داستان فیلم تی تی آیدا پناهی با بازی الناز شاکردوست و هوتن شکیبا

فیلم تی تی اثری درام به کارگردانی آیدا پناهنده است که در سی و نهمین دوره جشنواره فیلم فجر حضور داشت و به تازگی با حضور بازیگران اکران شد.

حضور سه بازیگر مطرح در فیلم تی تی، یعنی شاکردوست، پیروزفر و هوتن شکیبا یکی از نقاط قوت این فیلم است. در ادامه با خبر اکران فیلم تی تی همراه فیگار بمانید.

فیلم تی تی

فیلم سینمایی تی تی

فیلم تی تی
داستان فیلم تی تی, فیلم سینمایی تی تی, اکران فیلم تی تی

داستان فیلم تی تی

فیلم تی تی به کارگردانی آیدا پناهنده در سال 98 ساخته شد اما اکران آن با تاخیر همراه بود. این فیلم داستان قابل اعتنا و تامل برانگیزی دارد و بازی بازیگران آن نیز به شدت مورد توجه قرار گرفته است. آیدا پناهنده پیش از فیلم تی تی، فیلم های ناهید، اسرافیل و پاییز نیکایدوها را نوشته و کارگردانی کرده بود.

فیلم تی تی
داستان فیلم تی تی, فیلم سینمایی تی تی, اکران فیلم تی تی

فیلم تی تی در جشنواره فیلم فجر سال 1399 حضور داشت و در 4 رشته بهترین فیلمنامه، بهترین فیلمبرداری، بهترین موسیقی متن و بهترین فیلم از نگاه تماشاگران نامزد شده بود.

در این فیلم یک فیزیکدان مشغول تحقیق درباره یک فرضیه است که به پایان جهان مزبوط می شود. او در همین اثنا با زنی ملقب به تی تی آشنا می شود. تی تی از راه اجاره رحم به زوج‌های نابارور کسب درآمد می کند و شوهر او مرد قابل اعتما و اتکایی نیست.

بیشتر بخوانید :

از همراهی شما تا انتهای نوشتار فیلم تی تی سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه  کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *