فداکاری عجیب شکیرا برای پیکه و بارسلونا! [+عکس]

فداکاری شکیرا برای پیکه ؛ او به تازگی در گفت و گویی با مجله ELLE در خصوص جدایی‌اش از جرارد پیکه صحبت کرده است. در ادامه مطلب همراه فیگار بمانید.

شکیرا در مصاحبه اخیر خود صحبت‌های جدیدی را مطرح کرده است که در ادامه به آن‌ها خواهیم پرداخت.

فداکاری شکیرا برای پیکه

پیکه و شکیرا

شکیرا ایزابل مبارک ریپل (انگلیسی: Shakira Isabel Mebarak Ripoll؛ زادهٔ ۲ فوریه ۱۹۷۷) خواننده و ترانه‌نویس کلمبیایی است. او در ۱۳ سالگی نخستین ترانه خود را زیر نظر سونی میوزیک کلمبیا ضبط کرد. بعد از شکست دو آلبوم اولش، افسون (۱۹۹۱) و خطر (۱۹۹۳)، او موفق شد با دو آلبوم بعدی خود، پابرهنه (۱۹۹۵) و دزدان کجایند؟ (۱۹۹۸) به محبوبیت بسیاری در بین کشورهای اسپانیایی‌زبان دست یابد.

نخستین آلبوم انگلیسی زبان او با نام سرویس رختشویی در سال ۲۰۰۱ میلادی منتشر شد و بیش از ۱۳ میلیون نسخه از آن در سراسر جهان فروخته شد که در این میان تک‌آهنگ‌های «هرگاه، هرجا» و «در زیر تن‌پوشت» توانست از محبوبیت ویژه‌ای برخوردار شود و شهرت شکیرا را به عنوان پیشرو در عرصه موسیقی متقاطع به وجود آورد. اغلب از شکیرا با عنوان «ملکهٔ موسیقی لاتین» یاد می‌شود و برای تنوع‌پذیری در زمینهٔ موسیقی معروف است.

فداکاری شکیرا برای پیکه
جدایی شکیرا از پیکه, پیکه و شکیرا

جدایی شکیرا از پیکه

به گزارش فیگار:

شکیرا به تازگی در گفت و گویی با مجله ELLE در خصوص جدایی‌اش از جرارد پیکه صحبت کرده است. این زوج پس از ۱۲ سال زندگی مشترک به تازگی و در ژوئن امسال از هم جدا شدند.

شکیرا در این مصاحبه مدعی شده به خاطر پیکه شغل خود را در اولویت دوم قرار داده و با او به بارسلونا رفته تا این مدافع بتواند در تیم محبوب خود فوتبال بازی کند.

در ادامه میتوانید عکس پیکه و شکیرا را مشاهده کنید:

فداکاری شکیرا برای پیکه
جدایی شکیرا از پیکه, پیکه و شکیرا

این خواننده مطرح در این خصوص گفت:

« یکی از ما باید این تلاش و فداکاری را انجام می‌داد و من این کار را کردم. من حرفه ام را در اولویت دوم قرار دادم و به اسپانیا آمدم تا از او حمایت کنم تا بتواند فوتبال بازی کند و عناوین مختلف را کسب کند و این فداکاری برای عشق بود.»

در این بین گفته می‌شود پیکه از قبل با کلارا در ارتباط بوده و همین باعث جدایی‌اش از شکیرا شده است. هم‌چنین خانواده شکیرا گفته‌اند که او از دیدن تصاویر پدر دو فرزندش در ملاء عام با کلارا بسیار عصبانی است.

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *