پیام شکیرا به پیکه ؛ اولویت اول فقط فرزندانم هستند +[عکس]

پیام شکیرا به پیکه . جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه. اولویت اول فقط فرزندانم هستند. در ادامه مطلب پیکه شکیرا پیام همراه فیگار باشید.

شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، پستی توییتری منتشر کرد که رسانه‌ها آن را پیامی به ستاره بارسلونا ارزیابی می‌کنند.

پیام شکیرا به پیکه

اولویت اول فقط فرزندانم هستند +[عکس]

جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه, پیکه شکیرا پیام
جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه, پیکه شکیرا پیام

تصویر منتشر شده در توییتر شکیرا از طرف رسانه‌ها به عنوان پیامی از طرف او به همسر سابقش جرارد پیکه ارزیابی شده است. خواننده مشهور کلمبیایی بعد از انتشار این عکس سیلی از پیام‌های دلگرم‌کننده از طرف هوادارانش دریافت کرد. این عکس نشان می‌دهد که شکیرا در حال حاضر تنها یک اولویت دارد: فرزندانش. او می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تنش‌های احساسی ناشی از جدایی از پدر ساشا و میلان، یعنی جرارد پیکه را به فراموشی سپرده و از آن عبور کرده است.

این عکس نشان می‌دهد که شکیرا در حال حاضر تنها یک اولویت دارد: فرزندانش. او می‌خواهد این پیام را منتقل کند که تنش‌های احساسی ناشی از جدایی از پدر ساشا و میلان، جرارد پیکه، را به فراموشی سپرده و از آن عبور کرده است. در همین حال، پیکه اخیرا با شکیرا درباره نگهداری از فرزندان‌شان به توافق رسید و قرار شد ساشا و میلان تا پایان ماه آگوست در اسپانیا باشند و در کنار پدرشان زندگی کنند.

بیشتر بخوانبد:

پیام شکیرا به پیکه

جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه, پیکه شکیرا پیام
جدیدترین پیام شکیرا برای جرارد پیکه, پیکه شکیرا پیام

جرارد پیکه در شهر بارسلون اقامت دارد. او با وجود همه شایعات قصد جدایی از باشگاهش بارسا را ندارد. درحالیکه دو فرزند پیکه و شکیرا تا پایان ماه آگوست در اسپانیا خواهند بود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار پیام شکیرا به پیکه سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *