تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans [+تصاویر لو رفته]

سریال تایتان‌ها، یک سریال از کمپانی دی سی است که از شبکه HBO پخش می‌شود. با ما همراه باشید تا تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans بگوییم.

تمدید فصل چهارم سریال تایتان ها ، یکی از مهمترین خبرهای دنیای سینمایی و تلویزیونی هواداران کمپانی دی سی بود که دقیقاً پس از پایان فصل سوم، اعلام شد و حالا شبکه‌ی HBO Max، تاریخ انتشار قسمت اول فصل چهارم سریال Titans را منتشر کرد. با ما همراه باشید تا به تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans بپردازیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین کمیک های تایتان های جوان

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans

  • تاریخ انتشار قسمت اول فصل چهارم سریال Titans
تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans
تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans

این سریال، بر حول محور گروهی از افراد جوان و ماجراجو می‌پردازد و در گاتهام آینده جریان دارد. این افراد، به ریاست نایت وینگ، که اولین رابین بتمن بود، به قدرت‌های خود پی برده و با گذشت زمان، روش استفاده از آنها را می‌آموزند.

همانطور که در 3 فصل اخیر مشاهده کردید، این سریال حال و هوای کمیک بوکی فراوانی دارد و شرکت دی سی کامیکس، به همراه شبکه‌ی HBO Max، سرمایه‌گزاری زیادی را بر روی دوش آن محول کردند تا یکی از سریال‌های پر طرفدار دی سی را منتشر کنند.

در ادامه میتوانید تصویر لو رفته از فصل 4 را مشاهده کنید:

تاریخ پخش فصل چهارم سریال Titans
تمدید فصل چهارم سریال تایتان ها, تاریخ انتشار قسمت اول فصل چهارم سریال Titans

حالا که حال و هوای پاییزی در راه است و اکثر سریال‌ها و فیلم‌های این فضا، منتشر می‌شوند، شبکه‌ی HBO نیز اعلام کرد که این سریال، جمعه 4 نوامبر، یعنی 9 روز دیگر، منتشر خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *