ببینید: تیپ مجلسی مریلا زارعی در جشن تولدش غوغا کرد! [+عکس]

تیپ مریلا زارعی در تولد ؛ مریلا زارعی که با سوپرایز شدن او همراه است به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. در ادامه همراه فیگار بمانید.

ویدئویی از تولد مریلا زارعی که با سوپرایز شدن او همراه است به تازگی در فضای مجازی منتشر شده است. مریلا زارعی قطع می‌دانید که یکی از بهترین بازیگران ایرانی است که طرفداران بسیار زیادی هم دارد.

تیپ مریلا زارعی در تولد

  • تولد مریلا زارعی
تیپ مریلا زارعی در تولد
تولد مریلا زارعی, مریلا زارعی در تولد

مریلا زارعی در تولد

به گزارش منابع خبری:

مریلا زارعی متولد 25 فروردین 1353 در تهران می باشد. مریلا زارعی در سال 1371 برای اولین بار با سریال کارآگاه وارد تلویزیون شد.

سکانسی از جشن تولد مریلا زارعی در سریال مانکن و سورپرایزی که امیر حسین آرمان برای وی تدارک دیده است و ذوق و شوق او را به همراه دارد را در ادامه ببینید.

در ادامه میتوانید فیلم جشن تولد مریلا زارعی را مشاهده کنید:

مریلا زارعی برای بازی در فیلم زیر سقف دودی سیمرغ نقش اول زن خود را در جشنواره فجر 95 را دریافت کرد. مریلا زارعی از سفیران موسسه نیکوکاری مهر آفرین می باشد. مریلا زارعی به تازگی در سریال جیران به عنوانی یکی از بازیگران نقش اول بازی می کند. خانم زارعی در سال 1371 برای اولین بار با سریال کارآگاه وارد تلویزیون شد.

قبل‌تر عکس مریلا زارعی در نقش مهد علیا در سریال جیران بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت که در ادامه می‌توانید آن را ببینید:


اخبار بیشتر:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *