بهترین کمیک های تایتان های جوان ؛ ابرقهرمان‌های دست‌کم گرفته شده

در دنیای دی‌سی، هر ابر‌قهرمانی یک جایگزین مناسب برای خود دارد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های تایتان های جوان بپردازیم.

تایتان‌های نوجوان، که جدیداً تحت عنوان‌های تایتان‌ها نیز شناخته می‌شوند، یکی از مهم‌ترین گروه‌های کمپانی دی‌سی هستند که توسط باب هینی (بهترین نویسنده های کمیک)، در سال 1964 میلادی خلق شده‌اند.

این شخصیت‌ها اولین‌بار در کمیک شماره‌ی 54 شجاع و جسور حضور پیدا کرده‌اند.همانطور که از نام گروه آشنا است، این گروه ترکیبی از نوجوانان و جوانانی می‌باشد که برای کسب تجربه گرد هم آمده‌اند، تا با جرم و جنایت مبارزه کنند و در آینده جا پای بزرگان ابرقهرمانی (بهترین فیلم ها و سریال های ابرقهرمانی 2021)، و گروه لیگ عدالت (بهترین کمیک های لیگ عدالت) بگذارند.

از مهم‌ترین شخصیت‌های اصلی این ابرقهرمان‌های جوان دنیای دی‌سی (بهترین فیلم های دی سی 2022 (DC))، می‌توان به دیک گریسون (نایت وینگ)، جیسون تاد (رابین)، والی وست (کید فلش)، دونا تروی (واندر گرل)، استار فایر و سوپر بوی اشاره کرد، که هر کدام توسط ابر‌قهرمان‌هایی مانند بتمن (بهترین کمیک های بتمن ؛ ترتیب خواندن، دانلود و هر آنچه که باید بدانید) یا سوپرمن (بهترین کمیک های سوپرمن) آموزش دیده‌اند.

بهترین کمیک های تایتان های جوان

ابرقهرمان‌های دست‌کم گرفته شده

شما می‌توانید فهرست بهترین کمیک های تایتان های جوان را در یک نگاه در لیست زیر مشاهده کنید:

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های جوان

زمانی که لیگ عدالت، برای هواداران دی‌سی تکراری شده بود، یک گروه نو ظهور دیگر بر پا خواست، و رنگ لعاب دیگری به این کمپانی بخشید، در زان کمی، به یکی از بهترین سوپر گروه‌های ابرقهرمانی تبدیل شد. با ما همراه باشید تا به معرفی بهترین کمیک های تایتان های جوان بپردازیم.

Teen Titans #53

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های نوجوان

این کمیک، که یکی از بهترین کمیک های تین تایتانز می‌باشد، به اندازه‌‌ی نسخه‌ی اولیه‌ی تین تایتانز محبوب نبود، اما بهترین مجموعه‌ای بود که نشان می‌داد تایتان‌ها چگونه از ابتدای راه، تا بالاترین مرحله پیشرفت کردند.

این مجموعه کمیک، داستان اصلی تایتان‌های نوجوان را بازگو می‌کند که اولین بار به نیرو‌های خود پی برده‌اند. در این کمیک، مربی تایتان‌ها به دست یکی از برترین شرور‌های دنیای دی‌سی (بهترین شرور های دی سی)، یعنی آنتی تز گیر می‌افتد و تایتان‌ها سعی دارند تا آن را آزاد کنند، و تز را شکست بدهند.

New Teen Titans, Vol. 1

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های جوان

بهترین دنیا در سری مجموعه‌های کمیک تایتان‌ها، مجموعه‌ی New Teen Titans, Vol. 1 است که از سال 1980 انتشار پیدا کرد. در این کمیک، استار فایر و واندر گرل (بهترین ابرقهرمانان زن دی سی)، نقش اساسی‌تر و مهم‌تری را ایفا می‌کنند. همچنین شخصیت سایبورگ، یکی از کسانی بود که در این مجموعه، به این تیم اضافه شد.

این اثر، بهترین ترکیبی است که از سکانس‌های خشن و اکشن (بهترین فیلم های اکشن 2022) که در کمیک می‌توان دید، و بهترین تلفیق از چاشنی قدرت‌ها و همکاری‌های بی‌نظیر ابر‌قهرمان‌های این مجموعه بود.

New Teen Titans: Friends And Foes Alike

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک بوک های تایتان های جوان

این کتاب، شامل دو داستان متفاوت می‌باشد که از مأموریت‌های مختلفی تقسیم شده است. در بخشی از کمیک، استارفایر و ریون در جزیره‌ی بهشت هستند، و در بخشی دیگر پسر‌ها به دنبال تیم گمشده‌ی Doom Patrol می‌گردند.

این کمیک، داستانی است که تأثیرات زیادی در روند شخصیت‌های Doom Patrol دارد، و آن‌ها را به مجموعه‌های مهم خود باز می‌گرداند. این کتاب اتصالی عالی، و اتحادی جذاب از بین این دو گروه را با یکدیگر نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید:

New Teen Titans: The Judas Contract

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک بوک های تایتان های نوجوان

یکی از محبوب‌ترین و بهترین کمیک بوک های تایتان های جوان می‌باشد که یکی از برترین شرور‌های تاریخ دی‌سی را نشان می‌دهد. Death Stroke در این کمیک، به دنبال انتقام است و تایتان‌های جوان به دنبال مقابله با این شرور هستند. خط داستانی این کمیک تیم را متلاشی می‌کند و و از همه مهم‌تر بیست بوی را به سمت خیانت می‌کشاند.

بیشتر بخوانید:

New Teen Titans: Who Is Donna Troy

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های جوان

تنها عضوی که در تاریخ، به تایتان‌های نوجوان احترام نمی‌گذاشت دونا تروی، دختر شگفت انگیز بود که یکی از اعضای اصلی تایتان‌های نوجوان هم می‌باشد و حالا او با هیچکس صحبت نمی‌کند و در مدتی کوتاه با یک واندر گرل جدید جایگزین می‌شود. در این کمیک که بهترین کمیک بوک های تایتان های نوجوان از لحاظ خط داستانی است، به ریشه‌های واقعی داستان زن شگفت‌انگیز (بهترین کمیک های واندر وومن) و دختر شگفت‌انگیز می‌پردازد.

JLA / Titans: The Technis Imperative

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های جوان

دیدن نبرد‌های ماجراجویی (بهترین فیلم های ماجراجویی 2022 و 2021) بین تایتان‌ها و لیگ عدالت، همیشه جزو تیتر‌های اولیه‌های کمیک‌های دی‌سی بوده است و همیشه صحنه‌هایی لذت بخش را برای هوادارن به وجود می‌آورد. در این کمیک، که بدون شک بهترین کمیک های تایتان های نوجوان می‌باشد، شاهد ناپدید شدن ناگهانی دیک گریسون و اعضای قدیمی تیم تایتان‌ها هستیم که تیم را مختل کرده است.

خط داستانی این کمیک، درباره‌ی سایبورگی می‌باشد که شستشوی مغزی شده، و تایتان‌ها به اجبار، و برای دفاع از خود، مجبور می‌باشند با لیگ عدالت مبارزه کنند.

Teen Titans: A Kid’s Game

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های نوجوان

جف جونز، با داستانی‌های تایتان‌های نوجوان خود، ثابت کرده است که می‌تواند با روایات خارق‌العاده‌ای که از خودش ابداع کند، این کمیک‌های راکد را احیا کند. او کمیک‌های نوجوانانه و تینیجری (بهترین فیلم ها و سریال های تینیجری 2022) خودش را با توسعه‌ی جلد سومش راه انداخت، و سری بی‌نظیری را عرضه کرد.

جونز در این کمیک، توانست بسیاری از کارکتر‌های کلاسیک این کمیک از جمله، رن شگفت‌انگیز، کید رابین، فلش، سوپر بوی دوباره احیا، و داستانی از چگونگی متحد شدن این گروه به صورت دوباره را به تصویر بکشد، و آن‌ها را به ستاره‌های واقعی تبدیل کند.

Teen Titans: Family Lost

بهترین کمیک های تایتان های جوان
بهترین کمیک های تایتان های جوان

در این کمیک، که درباره‌ی کشته شدن خانواده‌ی رز ویلسون است، یکی از بهترین اتفاقات کمیک‌های تایتان‌ها را رقم می‌زند. کمیک Teen Titans: Family Lost، که یکی از برترین کمیک بوک های تایتان های جوان است، دث استروک را به عنوان یک تهدید بزرگ برای خود و خانواده‌اش در نظر می‌گیرد، و رز را به عنوان یک شرور به نام Ravager تبدیل می‌کند.

دختر دث استروک، در این داستان، می‌خواهد از ریون، به عنوان یک تله، برای آزاد کردن پدرش استفاده کند، و آخرالزمان (معرفی و تحلیل بهترین انیمیشن های آخرالزمانی و دیستوپیایی از نگاه سایت فیگار) را رقم بزند.

Teen Titans: The Return Of Kid Flash

بهترین کمیک های تایتان های جوان
برترین کمیک بوک های تایتان های جوان

کمیک The Return Of Kid Flash، از شماره‌ی 13 تا 19 سری تایتان‌های نوجوان بود که در آن، دیمین وین که پسر بتمن و تالیا غول است، رهبر جدید گروه به شمار می‌رفت. اما این چالش سختی برای دیمین است و نمی‌داند که چگونه تیم را رهبری (بهترین رهبران گروه انتقام جویان) کند.

در حالی که دیمین، کید فلش را به خاطر خیانت از تیم اخراج می‌کند، بقیه اصرار بر این دارند که او برگردد، و این حرکت، خشم او را در بر دارد. این کمیک نشان می‌دهد که تایتان‌های نوجوان چگونه می‌توانند در عین حسادت به یکدیگر، با هم نیز کار کنند.

Teen Titans Earth One

بهترین کمیک های تایتان های جوان
کمیک های برتر تایتان های جوان

این کمیک، که یکی از کمیک های برتر تایتان های جوان است، یک رمان گرافیکی (بهترین بازی های گرافیکی 2022) از سری مجموعه‌های معروف Earth One کمپانی DC می‌باشد. این کمیک، یکی از کتاب‌هایی بود که داستان ابر‌قهرمان‌ها را دوباره بازگو کرد. داستان این کمیک، تارا، ویک، و جوی را نشان داد که در حال آموزش هستند، و یاد می‌گیرند که چگونه از قدرت خود استفاده کنند.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین کمیک های تایتان های جوان سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

پرسش های متداول

بهترین کمیک های تایتان‌های جوان، که رهبری گروه را دیمن بر عهده دارد، چه کمیکی است؟

کمیک The Return Of Kid Flash یکی از کمیک‌هایی است که در آن رهبری گروه، به دست دیمن می‌باشد.

اولین کمیک تایتان‌های نوجوان، در چه سالی منتشر شد؟

اولین کمیک تایتان‌های نوجوان در سال 1964 منتشر شد.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *