تریلر جدید انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts [+تاریخ انتشار]

به تازگی تریلر جدیدی از انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts منتشر شده است. در ادامه می‌توانید تریلر این انیمه را مشاهده کنید.

وب سایت رسمی مانگا انیمه تلویزیونی Sacrificial Princess & the King of Beasts دومین ویدیوی تبلیغاتی و تصویری دوم کلیدی این انیمیشن را روز شنبه منتشر کرد. این ویدیو تعداد بیشتری از بازیگران انیمه و همچنین آهنگ‌های موضوعی آن را نشان می‌دهد. تاریخ انتشار انیمه انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts در ماه آوریل خواهد بود.

تریلر جدید انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts

همراه با لیست بازیگران

تریلر جدید انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts

ستاره‌های انیمه:

  • کانا هانازاوا در نقش ساریفی
  • ساتوشی هینو در نقش لئونهارت
  • یوکا نوکویی در نقش کوکو (سی)
  • ناتسومی فوجیوارا در نقش لوپس (کلپس)
  • تاکوما تراشیما در نقش آنوبیس، نخست وزیر پادشاهی اوزمارگو
  • چیکاهیرو کوبایاشی در نقش جورمانگاند، فرمانده گارد امپراتوری
  • مگومی هان در نقش آمیت، پرنسس نژاد کروکودیل

ساریفی نود و نهمین قربانی زنی می‌باشد که قرار است توسط پادشاه جانوران و شیاطین خورده شود. اما با وجود این او هیچ ترسی ندارد زیرا هرگز خانواده و خانه‌ای برای از دست دادن نداشته است، بنابراین نگرش مثبتی به خود می‌گیرد و هیچ نگرانی درباره خورده شدن ندارد.

پادشاه او را سرگرم کننده می‌بیند و به او اجازه می‌دهد تا زمان مرگ در کنارش بماند. این باعث می‌شود که او حقیقت را در مورد پادشاه جانوران و شیاطین بیابد و با وجود اینکه یک انسان زن است، به همسر پادشاه تبدیل می‌شود. این باعث می‌شود که سایر جانوران و شیاطین دیوانه شوند، اما پادشاه به اندازه کافی قدرتمند است که آنها را ساکت کند. این گونه است که ساریفی به اولین ملکه انسانی شیاطین و جانوران تبدیل می‌شود.

تریلر جدید انیمه Sacrificial Princess & the King of Beasts

بیشتر بخوانید:


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *