اقتباس انیمه ای مانگا Tying the Knot With an Amagami Sister تایید شد

به تازگی اقتباس انیمه ای مانگا Tying the Knot With an Amagami Sister تایید شد. در ادامه به انیمه Tying the Knot With an Amagami Sister می‌پردازیم.

حساب کاربری رسمی توییتر Tying the Knot with an Amagami Sister روز جمعه اعلام کرد که این مانگا در حال ساخت یک انیمیشن تلویزیونی است. این اطلاعیه به یاد دومین سالگرد مانگا و تولد نایتو به عنوان یک سورپرایز در یک برنامه تلویزیونی ویژه بود. تاریخ انتشار انیمه جدید Tying the Knot With an Amagami Sister هنوز مشخص نشده است.

اقتباس انیمه ای مانگا Tying the Knot With an Amagami Sister

اقتباس انیمه ای مانگا Tying the Knot With an Amagami Sister
اقتباس مانگا Tying the Knot With an Amagami Sister

Kodansha USA Publishing مجوز مانگا را صادر کرد و داستان را اینگونه شرح می‌دهد:

اوریو کامیهاته شروع سختی برای زندگی داشته است، اما قصد دارد با رسیدن به رویای خود، یعنی ورود به دانشکده پزشکی، همه آن را فراموش کند. اما زمانی که او به خانه‌ی جدید خود، یک زیارتگاه می‌رسد، رویای او برای داشتن مکانی آرام برای مطالعه به باد می‌رود. او نه تنها با سه خواهر زیبا و پر جنب و جوش Amagami زندگی می‌کند، بلکه می‌فهمد که باید با یکی از آنها ازدواج کند.

نایتو مجله هفتگی مانگا را در آوریل 2021 راه اندازی کرد. کودانشا نهمین جلد کتاب گردآوری شده مانگا را در 16 مارس منتشر کرد.

انیمه Tying the Knot With an Amagami Sister

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *