وقفه جدید بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu [+تاریخ انتشار]

به تازگی وقفه جدید بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu تایید شده است. در ادامه به بازی انیمه The Quintessential Quintuplets می‌پردازیم.

MAGES. روز جمعه فاش کرد که Gotōbun no Hanayome: Goto Pazu Story، جدیدترین بازی کنسولی در فرنچایز The Quintessential Quintuplets، اکنون به جای 25 می در تاریخ دیگری منتشر خواهد شد. MAGES. اعلام کرد این تاخیر به منظور بالا بردن کیفیت بازی است. تاریخ انتشار بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu در 29 جوئن خواهد بود.

وقفه جدید بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu

وقفه جدید بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu
تاریخ انتشار بازی The Quintessential Quintuplets: Goto Pazu

MAGES. قبلاً بازی The Quintessential Quintuplets ~Summer Memories also Come in Five را توسعه داده بود که در مارس 2021 در ژاپن برای PS4 و Switch عرضه شد. MAGES. همچنین The Quintessential Quintuplets the Movie: Five Memories of My Time with You، اقتباسی از بازی ویدیویی از دنباله فیلم Eiga Gotōbun no Hanayome (The Quintessential Quintuplets the Movie) را ساخته است. این بازی در ژوئن 2022 برای PS4 و Switch عرضه شد.

اولین فصل این انیمه در ژانویه 2019 پخش شد و در 12 قسمت پخش شد. فصل دوم این انیمه از ژانویه 2021 تا مارس 2021 پخش شد. The Quintessential Quintuplets the Movie در ماه مه 2022 در ژاپن اکران شد. این فیلم به عنوان پایانی برای داستان عمل می‌کند.

بازی انیمه The Quintessential Quintuplets

Crunchyroll نمایش فیلم را در ایالات متحده و کانادا با زیرنویس انگلیسی و با دوبله انگلیسی در 2 دسامبر آغاز کرد. انیمه جدیدی با عنوان The Quintessential Quintuplets ∽ برای فرنچایز در دست ساخت است و داستان هایی را اقتباس می‌کند که هنوز در پروژه های انیمیشن قبلی ظاهر نشده‌اند.

بیشتر بخوانید:

بازنشر محتوای شبکه های اجتماعی تنها به منظور آگاهی رسانی منتشر شده و نظرات بیان شده در آن الزماً بازتاب دیدگاه رسانه فیگار نیست.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *