تاریخ انتشار انیمه جدید Ultraman فاش شد [+جزئیات]

به تازگی تاریخ انتشار انیمه جدید Ultraman فاش شد. در ادامه مطلب تاریخ انتشار انیمه جدید اولترامن به جزئیات انیمه جدید Ultraman CG خواهیم پرداخت.

نت‌فلیکس روز سه‌شنبه اعلام کرد که انیمیشن Ultraman CG کار اصلی کمپانی Tsuburaya Productions در سال 2024 به نمایش درخواهد آمد. شانون تیندل اولین کارگردانی بلند سینمایی خود را با این فیلم انجام می‌دهد و جان آوشیما به عنوان کارگردان همکار آن است.

Tsuburaya Productions و Industrial Light and Magic به عنوان شرکت‌های تولیدی معرفی شده‌اند. Tindle همچنین با همکاری مارک هایمز فیلمنامه را بر عهده دارد. تام نات به عنوان تهیه کننده و لیزا پول به عنوان تهیه کننده مشترک شناخته می‌شوند.

تاریخ انتشار انیمه جدید Ultraman

تاریخ انتشار انیمه جدید Ultraman
مانگا Ultraman

نتفلیکس قبلاً یک انیمیشن Ultraman CG بر اساس مانگا Ultraman و Tomohiro Shimoguchi را در آوریل 2019 عرضه کرد. کنجی کامیاما و شینجی آراماکی این انیمیشن را در Production I.G کارگردانی کردند.

داستان این انیمه:

زمانی یک “نور بزرگ” به نام اولترامن وجود داشت که از جهان در برابر تهدید هیولاها و تهاجمات بیگانگان دفاع می‌کرد. او سال‌ها پیش ماموریت خود را به پایان رساند و متعاقباً از زمین خارج شد. پس از پایان کار اولترامن، بشریت از عصر رفاه استقبال کرد، اما جهان دوباره به قدرت “نور بزرگ” نیاز دارد.

این بار یک قهرمان جدید در قالب یک دانش آموز دبیرستانی با اندازه معمولی ظاهر می‌شود که کت و شلوار فلزی پوشیده است. او شینجیرو هایاتا می‌باشد، پسر شین هایتا، مردی که زمانی اولترامن بود و او در تلاش است تا اولترامن نسل جدید شود.

انیمه جدید Ultraman CG

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص این خبر که بازتاب گسترده‌ای هم در فضای مجازی داشته چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت با ما در میان بگذارید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *